Ik heb een T-mobile Relax abbo.
Zojuist bij T-mobile geweest om eens te kijken voor een iphone.
We gingen eerst m'n belgedrag eens bekijken, om indien mogelijk een ander soort abbo te nemen.
Gaf hij aan dat ik keurig rond m'n bundel zit, maar wel elke maand bel naar een vreemd nummer welke buiten de bundel valt.
Dit is mijn VOIP nummer van XS4all (085-xxxxxxx).
Hij heeft hiervoor T-mobile zelf gebeld omdat hij het ook niet snapte.
Nu gaf de verkoper aan dat bij T-mobile men aangaf (na ook een tijdje in de wacht gestaan te hebben),
dat als ik bel naar 085-xxxxxxx dat dit als ' data communicatie ' gezien wordt en niet een normale telefoonlijn.
Weet iemand wellicht meer hierover?
Ik zie nl. totaal niets in contracten / informatie folders staan over VOIP nummers.
Wel over vaste en mobiele nummer binnen NL...
Mijn VOIP nummer thuis is voor mij een vast nummer!?
Als ik bij XS4all mijn normale regio nummer zou hebben behouden en daarop VOIP zou hebben, wat zou er dan mee gebeuren? (binnen of buiten de bundel)
Zojuist bij T-mobile geweest om eens te kijken voor een iphone.
We gingen eerst m'n belgedrag eens bekijken, om indien mogelijk een ander soort abbo te nemen.
Gaf hij aan dat ik keurig rond m'n bundel zit, maar wel elke maand bel naar een vreemd nummer welke buiten de bundel valt.
Dit is mijn VOIP nummer van XS4all (085-xxxxxxx).

Hij heeft hiervoor T-mobile zelf gebeld omdat hij het ook niet snapte.
Nu gaf de verkoper aan dat bij T-mobile men aangaf (na ook een tijdje in de wacht gestaan te hebben),
dat als ik bel naar 085-xxxxxxx dat dit als ' data communicatie ' gezien wordt en niet een normale telefoonlijn.
Weet iemand wellicht meer hierover?
Ik zie nl. totaal niets in contracten / informatie folders staan over VOIP nummers.
Wel over vaste en mobiele nummer binnen NL...
Mijn VOIP nummer thuis is voor mij een vast nummer!?

Als ik bij XS4all mijn normale regio nummer zou hebben behouden en daarop VOIP zou hebben, wat zou er dan mee gebeuren? (binnen of buiten de bundel)