Toon posts:

Brightness/gamma probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers

Ik zit sinds een lange tijd al met een redelijk irritant probleem. Vroeger speelde ik behoorlijk vaak Wolfenstein: Enemy Territory. Ik was met een nieuwe .cfg (voor de kenners) aan het experimenteren, namelijk met brightness en gamma, shadows, etc. Terwijl ik deze aan het tweaken was is het spel echter gecrasht. Hierdoor was de brightness van mijn scherm helemaal verprutst, het is namelijk veel te donker nu.
Het scherm is een Benq FP202W A.

Ik heb al vanalles geprobeerd, drivers van 3Dkaart reinstallen, scherm resetten, etc. Recent zelfs Windows7 geïnstalleerd, niets helpt... Ten einde raad heb ik dan maar met het Nvidia control panel de brightness & gamma aangepast, maar in alle games die ik speel is de brightness nog altijd vreselijk, alles is VEEL te donker.

Heeft iemand hier een mogelijke oplossing voor? Ben redelijk wanhopig... :|

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 16:58

Patjeee

Ik woon in Boston MA

de .cfg file heeft je scherm overbelicht denk ik en daardoor hebben een aantal backlights zelfmoord gepleegd denk ik zo

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-03 22:34
Patjeee schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:07:
de .cfg file heeft je scherm overbelicht denk ik en daardoor hebben een aantal backlights zelfmoord gepleegd denk ik zo
Kan zoiets überhaupt wel? Ik heb nog nooit van falende backlights gehoord door overbelichting. Als het scherm zulke sterk verlichtte instellingen toestaat, dan zou er toch niets mogen gebeuren?