1ste probleem: Als ik xp opstart kom ik bij een inlog menu waar je via een netwerk moet inloggen maar ik heb geen ww (het is een oude pc van een school) en kan ook niet gewoon op enter drukken om het te omzeilen dus ik kan niet verder opstarten. weten jullie iets?
2de probleem: heeft er ook mee te maken, Als ik een cd drive erop aansluit start hij niet verdeer op dan de bios. er staaat dan zoiets als IDE DRIVE DETECTING en dat blijft dan de heletijd staan dus dan gaat hij oook niet verder en kan ik heb dus ook niet formatteren of er een andere os op zetten. wat kan ik daaraan doen? ik heb ook al een keer de hdd ontkoppelt werkt ook niet.
ik heb ook al geken bij windows FAQ en howto's maar daar werd ik ook niks wijzer van.
het is een intel centurion 2.62ghz.
windows xp
interne videokaart.
ps. is dit genoeg info allemaal ben nogel slecht in dingen omschrijven.
2de probleem: heeft er ook mee te maken, Als ik een cd drive erop aansluit start hij niet verdeer op dan de bios. er staaat dan zoiets als IDE DRIVE DETECTING en dat blijft dan de heletijd staan dus dan gaat hij oook niet verder en kan ik heb dus ook niet formatteren of er een andere os op zetten. wat kan ik daaraan doen? ik heb ook al een keer de hdd ontkoppelt werkt ook niet.
ik heb ook al geken bij windows FAQ en howto's maar daar werd ik ook niks wijzer van.
het is een intel centurion 2.62ghz.
windows xp
interne videokaart.
ps. is dit genoeg info allemaal ben nogel slecht in dingen omschrijven.