Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lego Indiana Jones: Hoe naar volgende level?

Pagina: 1
Acties:

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:23
Mijn zoon heeft Lego Indiana Jones gekregen. Hij heeft inmiddels het deel uit Raiders of the Lost Ark gespeeld maar weet nu niet hoe hij aan het volgende deel moet beginnen. Volgens het boekje moet dit vanuit de centrale hal van het museum maar ik kan hem er niet bij helpen.

Heeft iemand een hint?

Hij heeft inmiddels 17 schatkisten en van de opgespaarde punten allemaal legopoppetjes gekocht.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik denk dat je sneller antwoord zult krijgen op het forum van de maker van dit spel. Eventueel een screenshot zou ook helpen.

Of kijk even op www.youtube.com naar "walktrough Lego indiana jones".

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:23
Hoi, bedankt voor je reactie. Die youtube filmpjes en walkthrougs hadden wij inmiddels ook al ontdekt maar het antwoord nog niet gevonden. Opeens ging er een belletje rinkelen: er hangen drie borden aan de wand met een collage van plaatjes en foto's. Ieder bord is een film. Door vlak voor het bord te gaan staan, gebeurd er iets waardoor je naar het volgende level kan.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh