Toon posts:

Lange piep, geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb gisteren een nieuwe computer gekocht. Een Acer Aspire M3710. Gister is Vista geinstalleerd, heb ik internet erop gezet en verder niets. Toen ik vanmorgen mijn PC opstartte hoorde ik 1 lange piep. Ik heb verder geen beeld, toetsenbord werkt niet. Hoe kan dat nou weer? Hij is nog niet eens 1 hele dag oud en heb er niks bijzonders mee gedaan. Iemand enig idee?

Gr
Jelmer

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2025

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Je hebt internet erop gezet, Ok ;)

Dit lijkt op een fout nog voor het bios geladen wordt, dus je moederbord vindt geen cpu, geheugen of zoiets...afgaand op de manier waarop je het probleem beschrijft denk ik niet da je de aangewezen persoon bent om daaraan te gaan sleutelen.
Ik zou zeggen ga even terug naar waar je de pc gekocht hebt en vraag daar om hulp, ze zullen je sneller kunnen helpen dan wij hier kunnen.

[ Voor 54% gewijzigd door Wouter.S op 20-06-2009 12:11 ]

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Met Wouter.S. Je hebt een compleet systeem in plaats van een zelfbouw. Hij is nu al kapot en ik zou er gewoon niet in knutselen. Breng hem terug en meld hem aan als DOA (Death On Arrival), dan zou je gelijk een nieuwe mee moeten krijgen, tenzij ze die niet hebben liggen.

Verder zijn probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Neem voordat je gaat vragen eens deze Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en CSL FAQ door

Ik sluit het topic wegens gebrek aan inzet. We verwachten wel dat je eerst wat inzet toont en wat probeert. Met een paar zinnetjes tekst kunnen we helemaal niets natuurlijk. Jij bent toch degene die er in kan kijken en er in kan sleutelen.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.