Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor m'n vrouw een voordelig abonnement aan het zoeken voor (voornamelijk) sms'en. Nu vond ik bij T-Mobile een mogelijkheid om een SIm only Relax abonnement te nemen voor maar 5 euro (da's goedkoop) en dan kan je een sms-voordeelbundel toevoegen. Maar daar vond ik iets wat ik nogal vreemd vind, en daarom wilde ik het hier even checken: wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft.

Het geval is dit: je kan het standaard abonnement van 5 euro uitbreiden met sms-bundels.
100 berichten kost 7,50
150 berichten kost 10,-
250 berichten kost 15,-
500 berichten kost 30,-

En dan...

SMS- Maximaal (1000 berichten) kost... 9,95...

:? Klopt dit echt of hebben ze een fout gemaakt...? Welke gek gaat er dan nog 150 of 250 of 500 sms'en bestellen als je er 1000 kan krijgen?

Los van dit alles: op de site van T-Mobile staat ook dat je met een SMS-voordeelbundel voor 0,01 kan sms'en: LOS daarvan noemen ze dan ook nog SMS-maximaal waarmee je onbeperkt kan sms'en... Dat klopt dus niet: die 0,01 sms IS de maximaal bundel en de maximaal bundel is niet onbeperkt...!

Erg rommelig en onoverzichtelijk. Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier zo'n sim only 5,- abonnement met sms-maximaal voor 9,95? Klopt het dat je dan dus voor 15 euro per maand 1000 sms'en kan versturen...? (Dit lijkt me de voordeligste sms-deal die er is: ik kan geen goedkopere vinden. Zelfs niet via die sites als bellen.comL daar is T-Mobile nooit goedkoper dan 7 cent per sms in plaats van 1 cent... Ik dacht dat dat zo'n goede site was om prijzen te vergelijken...? 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even contact met T-Mobile opnemen. Het zal vast een foutje zijn, maar wij werken hier niet bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bij Vodafone net zo.. ik betaal 9,95 per maand extra, kan ik 1000 smsjes sturen :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40
Dit staat al best lang zo op de site.
Ik heb bij mijn Relax 25 abbo ook SMS Maximaal, en betaal hiervoor ook 'maar' 9,95 euro :)

[ Voor 1% gewijzigd door jdiezrequejo op 08-08-2009 18:58 . Reden: dank je wel snippertje ;) ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

Nitai

Live the life you love.

Is een bundel dat al bijna 2 jaar bestaat dus..geen foutje.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:15:
:? Klopt dit echt of hebben ze een fout gemaakt...? Welke gek gaat er dan nog 150 of 250 of 500 sms'en bestellen als je er 1000 kan krijgen?
Is geen foutje; ik heb hem zelf ook ((C) BCC :+)). Vermoedelijk heeft T-mobile nog wat ouwe zooi op de site staan, blijkbaar zijn er mensen die het nog wel eens afsluiten anders was het vast al wel 'opgevallen'. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:16

Snippertje

Light up your life

jdiezrequejo schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:25:
Dit staat al best lang zo op de site.
Ik heb bij mijn FLex 25 abbo ook SMS Maximaal, en betaal hiervoor ook 'maar' 9,95 euro :)
Grappig, een SMS Maximaal kan niet met Flex, alleen met relax.

Overigens klopt dat gewoon. Zijn oude bundels en worden nog een keer uitgefaseerd. In de winkel kan ik hem nog steeds aanslaan 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:22
sms maximaal heeft als nadeel dat als je over de bundel heen gaat je de volle mep (€0,25)betaald, ipv de €0,12/bericht buiten de bundel tarief voor alle andere sms bundels. Mocht je dus meer dan 1616 sms'jes per maand sturen dan is een sms 500 voordeliger dan een sms maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Dit is geen fout.

Op een gegeven moment was er geen 1000 bundel. Toen de 1000 bundel kwam was deze extra, totaal geen extra aandacht. Ik keek toevallig op de site en ben overgestapt. Ik denk dat dit vooral ik voor bestaande abonnementen. Als je niet kijkt weet je ook niet dat je 50 sms'jes voor 5 euro koopt terwijl je voor het dubbele er 20 maal zoveel krijgt.

Die 25 cent per bericht bij overschrijding is wel erg veel .

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, da's een mooie deal dan! 15 euro voor een abo met 1000 sms'en is netjes. En dan heb je toch ook nog de 100 belminuten die bij het specifieke pakket horen (in dit geval Relax 100 Sim Only)...? Of ben ik nou te hebberig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:44:
Nou, da's een mooie deal dan! 15 euro voor een abo met 1000 sms'en is netjes. En dan heb je toch ook nog de 100 belminuten die bij het specifieke pakket horen (in dit geval Relax 100 Sim Only)...? Of ben ik nou te hebberig? :P
Ja natuurlijk. Daar betaal je die 5 euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snippertje schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Ja natuurlijk. Daar betaal je die 5 euro voor.
Ik heb nog nooit een abonnement gehad, alleen maar pre-paid, dus dan is het niet zo natuurlijk. ;) Voor normale telefoon betaal je ook abonnementskosten, maar vervolgens moet je alsnog al je belminuten betalen. Vandaar mijn vraag. ;) Maar het is duidelijk! Het is een koopje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:28:
[...]

Ik heb nog nooit een abonnement gehad, alleen maar pre-paid, dus dan is het niet zo natuurlijk. ;) Voor normale telefoon betaal je ook abonnementskosten, maar vervolgens moet je alsnog al je belminuten betalen. Vandaar mijn vraag. ;) Maar het is duidelijk! Het is een koopje. :P
Achja, ik werk er dus dan is het een stuk natuurlijker :+

En in principe koop je bij contracten met toestel gewoon het toestel af ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:15:
Ik ben voor m'n vrouw een voordelig abonnement aan het zoeken voor (voornamelijk) sms'en. Nu vond ik bij T-Mobile een mogelijkheid om een SIm only Relax abonnement te nemen voor maar 5 euro (da's goedkoop) en dan kan je een sms-voordeelbundel toevoegen. Maar daar vond ik iets wat ik nogal vreemd vind, en daarom wilde ik het hier even checken: wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft.

Het geval is dit: je kan het standaard abonnement van 5 euro uitbreiden met sms-bundels.
100 berichten kost 7,50
150 berichten kost 10,-
250 berichten kost 15,-
500 berichten kost 30,-

En dan...

SMS- Maximaal (1000 berichten) kost... 9,95...

Los van dit alles: op de site van T-Mobile staat ook dat je met een SMS-voordeelbundel voor 0,01 kan sms'en: LOS daarvan noemen ze dan ook nog SMS-maximaal waarmee je onbeperkt kan sms'en... Dat klopt dus niet: die 0,01 sms IS de maximaal bundel en de maximaal bundel is niet onbeperkt...!

Erg rommelig en onoverzichtelijk. Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier zo'n sim only 5,- abonnement met sms-maximaal voor 9,95? Klopt het dat je dan dus voor 15 euro per maand 1000 sms'en kan versturen...? (Dit lijkt me de voordeligste sms-deal die er is: ik kan geen goedkopere vinden. Zelfs niet via die sites als bellen.comL daar is T-Mobile nooit goedkoper dan 7 cent per sms in plaats van 1 cent... Ik dacht dat dat zo'n goede site was om prijzen te vergelijken...? 8)7 )
Soms sms je buiten de bundel voor de bedragen die smsjes ook binnen de bundel kosten. 1001 SMSjes zouden dus best 9,96 kunnen kosten. Ik zou het even navragen bij T-Mobile al zal het ook wel op de website staan.

Vodafone heeft ook leuke acties van Sim only inclusief sms (als je aan 200 smsjes genoeg hebt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snippertje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:32:
[...]

Achja, ik werk er dus dan is het een stuk natuurlijker :+
O, da's handig, want ik heb net gebeld met T-Mobile en werd vervolgens in de wacht gezet om nooit meer wat te horen... Ik wilde namelijk vragen...

1. ...of ik de prepaid mobiel, die ook van T-Mobile is, ook eerst moet unlocken voordat ik een gewoon abonnement kan nemen. Of moet unlocken alleen als je naar een andere provider overstap?

2. ...als ik kies voor nummerbehoud (het nummer van de huidige T-Mobile prepaid), wordt de huidige prepaid simkaart dan onbruikbaar? Er staat namelijk nog tegoed op. Moet ik wachten totdat ik ALLES heb opgemaakt, of kan ik alvast alles regelen en zelf de nieuwe simkaart erin duwen wanneer de prepaid kaart leeg is? (En kan ik dan in de toekomst ooit nog eens die prepaid kaart weer gebruiken?)

3. ...ik kan me herinneren dat iemand eens telefonisch z'n prepaid had om laten zetten naar een abonnement: je hebt dan nog geeneens een nieuwe simkaart nodig en je nummer blijft hetzelfde. Dan is je prepaid natuurlijk weg en onbrukbaar, maar het is wel snel en handig (of gebeurt zoiets niet meteen terwijl je erop wacht...?). Alleen... sim only via internet levert een korting op van 20% (5 euro per maand i.p.v. 7,25): dat geldt zeker niet via de telefoon...?

EDIT:
En o ja, ik zit er aan te denken dit abonnement ook te nemen voor m'n dochter: is het mogelijk bellen BUITEN het tegoed (dus boven de 100 minuten en de 1000 sms'jes) te blokkeren? Dus dat dat gewoon never nooit niet kan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 09:50 ]

Pagina: 1