Ik ben voor m'n vrouw een voordelig abonnement aan het zoeken voor (voornamelijk) sms'en. Nu vond ik bij T-Mobile een mogelijkheid om een SIm only Relax abonnement te nemen voor maar 5 euro (da's goedkoop) en dan kan je een sms-voordeelbundel toevoegen. Maar daar vond ik iets wat ik nogal vreemd vind, en daarom wilde ik het hier even checken: wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft.
Het geval is dit: je kan het standaard abonnement van 5 euro uitbreiden met sms-bundels.
100 berichten kost 7,50
150 berichten kost 10,-
250 berichten kost 15,-
500 berichten kost 30,-
En dan...
SMS- Maximaal (1000 berichten) kost... 9,95...
Klopt dit echt of hebben ze een fout gemaakt...? Welke gek gaat er dan nog 150 of 250 of 500 sms'en bestellen als je er 1000 kan krijgen?
Los van dit alles: op de site van T-Mobile staat ook dat je met een SMS-voordeelbundel voor 0,01 kan sms'en: LOS daarvan noemen ze dan ook nog SMS-maximaal waarmee je onbeperkt kan sms'en... Dat klopt dus niet: die 0,01 sms IS de maximaal bundel en de maximaal bundel is niet onbeperkt...!
Erg rommelig en onoverzichtelijk. Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier zo'n sim only 5,- abonnement met sms-maximaal voor 9,95? Klopt het dat je dan dus voor 15 euro per maand 1000 sms'en kan versturen...? (Dit lijkt me de voordeligste sms-deal die er is: ik kan geen goedkopere vinden. Zelfs niet via die sites als bellen.comL daar is T-Mobile nooit goedkoper dan 7 cent per sms in plaats van 1 cent... Ik dacht dat dat zo'n goede site was om prijzen te vergelijken...?
)
Het geval is dit: je kan het standaard abonnement van 5 euro uitbreiden met sms-bundels.
100 berichten kost 7,50
150 berichten kost 10,-
250 berichten kost 15,-
500 berichten kost 30,-
En dan...
SMS- Maximaal (1000 berichten) kost... 9,95...
Los van dit alles: op de site van T-Mobile staat ook dat je met een SMS-voordeelbundel voor 0,01 kan sms'en: LOS daarvan noemen ze dan ook nog SMS-maximaal waarmee je onbeperkt kan sms'en... Dat klopt dus niet: die 0,01 sms IS de maximaal bundel en de maximaal bundel is niet onbeperkt...!
Erg rommelig en onoverzichtelijk. Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier zo'n sim only 5,- abonnement met sms-maximaal voor 9,95? Klopt het dat je dan dus voor 15 euro per maand 1000 sms'en kan versturen...? (Dit lijkt me de voordeligste sms-deal die er is: ik kan geen goedkopere vinden. Zelfs niet via die sites als bellen.comL daar is T-Mobile nooit goedkoper dan 7 cent per sms in plaats van 1 cent... Ik dacht dat dat zo'n goede site was om prijzen te vergelijken...?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 11:18 ]