Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Fotoalbum/'bug']

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een foto op te laden van 3,17MB maar ik krijg telkens "De afbeelding met nummer 1 kon helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto." naar m'n hoofd geslingerd.

Ik heb gezocht wat de maximum grootte van een foto is maar nergens gevonden. Ik neem aan dat 3,17MB echter geen probleem zal zijn.
Dus komt het omdat ik op die 20seconden geen 3,17MB kan doorsturen. Voor een Belg heb ik een ongelooflijk snelle upload van 128KB/s (is snelste bij ons) en ik vind het eigenlijk half beledigend dat we op die manier voor de zoveelste keer uit de boot vallen op het internet.
Heb het daarna ook nog eens met een foto van 2,2MB geprobeerd en daar hetzelfde liedje aangezien 128KB/s enkel een theoretisch maximum is.

Dus ik zou vriendelijk willen vragen om de time-out te vergroten en op de pagina te melden wat de toegelaten maximale grootte van het bestand is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De maximale grootte is 2MB

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Dank crisp :)

Hopelijk pikt de search het topic goed op voor anderen te vinden.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal eens kijken of ik het ergens duidelijk kan vermelden in het formulier :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En bij deze toegevoegd aan het uploadformulier :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.