Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord registreert ingedrukte toets niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik heb een raar toetsenbord probleem zodra ik een game ga spelen. Wat er gebeurd : normaal gebruik je WASD om te lopen of strafen, dit lukt ook prima. Maar na een tijdje stopt het poppetje met lopen en moet ik weer die key indrukken om te hervatten, wat schijtirritant is.

Mijn toetsenbord werkt verder prima, in Word kan ik typen wat ik wil..

Iemand dit al eens eerder gehad? Google bracht me geen resultaten.

Thnx.

Edit : het gaat om een Microsoft Wireless Multimedia Keyboard 1.1

[ Voor 7% gewijzigd door Edwinuss op 20-06-2009 00:23 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En wat bracht de search je? :) Waarschijnlijk is dit omdat het een draadloos toetsenbord is, die zijn (vaak) gewoon niet zo handig bij het gamen. Pak er eens een andere ramplank bij? (kost je hoogstens een tientje als je er geen hebt).

Verder heb ik de titel van je topic even opgefrist en mag het eigenlijk wel in Spielerij - Problemen & Vragen ;)

• Edwinuss
Ik heb er een aantal dingen over gelezen op het internet, het komt vaker voor bij dit toetsenbord. Microsoft vervangt het wel, maar heb het niet opgestuurd.
Ik heb inmiddels een ander toetsenbord aangeschaft, het andere toetsenbord ligt inmiddels in de prullenbak.
Excuus voor het late antwoord, was het compleet vergeten.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het lijkt erop alsof je keyboard na een bepaalde tijd deactiveert (vast om energie te besparen). Verder heb ik zelf wel eens gehad dat je niet 2 talen voor keyboard moet installeren. Er schijnt een bepaalde toetsencombinatie te zijn die dan zelf switched op die andere vorm waardoor je keys echt heel anders werken.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Edwinuss
Topic kan wel dicht. Inmiddels een iMac gekocht.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:57
Is het niet zo dat sommige keyboards problemen hebben met 2 knoppen tegelijk indrukken?

offtopic:
Toetsenbord stuk? Koop een iMac!!!

Wat een slechte reclame dit haha.

[ Voor 44% gewijzigd door Deef_K op 09-12-2009 13:17 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Nutteloze kick ook ...

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1