FIXED [klik!]
Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe PC, hierin zit o.a. een HD 4770 van XFX. Ik heb een Phenom II X3 720 processor en draai op Vista x64. Ik heb Ati Catalyst 9.6 en 9.4 (huidige) getest, maar geen van beiden leveren mij stabiele gaming op. Het probleem doet zich echter alleen maar voor bij oudere games, zoals Halo Combat Evolved en dan vooral als ik deze games op 1680x1050 speel.
Het probleem bij o.a. Halo is dat na een bepaalde tijd (meestal 15 à 20 minuten na het opstarten van de game) de game vast loopt, hij schiet naar een zwart scherm. Ik heb het een keer voor mekaar gekregen om terug op het bureaublad te komen.. en daar zag ik in de tray staan dat de drivers voor m'n kaart waren gestopt (?).
Heeft iemand een idee welke driver wèl stabiel draait icm een HD 4770 van XFX?
Mijn dank is groot, want ik kom er helaas niet aan uit.
EDIT:
Er zijn blijkbaar ook andere tweakers met onstabiele Catalyst drivers. Hmm.
EDIT2:
Specs:
Case: Antec Three Hundred
Mobo: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P (zojuist geüpdate naar BIOS F4)
CPU: AMD Phenom II X3 720 BE.
GPU: XFX Radeon HD4770 (YDFC variant).
PSU: Coolermaster Real Power M520.
Geheugen: (2x, totaal 4GB) OCZ3G13332G @ 533,3MHz (lol?)
Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe PC, hierin zit o.a. een HD 4770 van XFX. Ik heb een Phenom II X3 720 processor en draai op Vista x64. Ik heb Ati Catalyst 9.6 en 9.4 (huidige) getest, maar geen van beiden leveren mij stabiele gaming op. Het probleem doet zich echter alleen maar voor bij oudere games, zoals Halo Combat Evolved en dan vooral als ik deze games op 1680x1050 speel.
Het probleem bij o.a. Halo is dat na een bepaalde tijd (meestal 15 à 20 minuten na het opstarten van de game) de game vast loopt, hij schiet naar een zwart scherm. Ik heb het een keer voor mekaar gekregen om terug op het bureaublad te komen.. en daar zag ik in de tray staan dat de drivers voor m'n kaart waren gestopt (?).
Heeft iemand een idee welke driver wèl stabiel draait icm een HD 4770 van XFX?
Mijn dank is groot, want ik kom er helaas niet aan uit.
EDIT:
Er zijn blijkbaar ook andere tweakers met onstabiele Catalyst drivers. Hmm.
EDIT2:
Specs:
Case: Antec Three Hundred
Mobo: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P (zojuist geüpdate naar BIOS F4)
CPU: AMD Phenom II X3 720 BE.
GPU: XFX Radeon HD4770 (YDFC variant).
PSU: Coolermaster Real Power M520.
Geheugen: (2x, totaal 4GB) OCZ3G13332G @ 533,3MHz (lol?)
[ Voor 25% gewijzigd door Gojira op 03-08-2009 06:52 ]