Toon posts:

koelpasta.........

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is maybe al 100 keer gevraad maar ik zag nergens antwoord op mijn vraag.....

Mijn vraag:
ik heb me msi mobo geruild voor de abit kt7a (don't ask why)....dus de koeler van de cpu afgehaald...en toen zag ik dat er vrijwel nix mee tussen zat...nou wil ik koel pasta gebruiken want dat kreng wordt tijdens het quaken ineens 56 graden en daarna racet ie terug naar de 31-33 graden........ik hoorde dus GEBRUIK koelpasta als je je proc niet wil mollen.....

wat ik me dus afvraag is.......
1. is koelpasta noodzakelijk?
2.zoja? waar koop ik het?
3.hoe zet ik het beste op???

bij vorbaat dank enzo:)

Verwijderd

is niet noodzakelijk, scheelt mischien 3-5 graden, maar als je het leuk vind...ga je gang.

is te koop bij de meste redelijke pc-zaken

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

drop een beetje koelpasta op de proc en smeer heb uit met je pinpas ... let op! maar een heel dun laagje erop he. koelpasta is bedoeld om oneffenheden in processorvlakje dan wel koeler weg te werken. Een grotere klodder koelpasta zal alleen maar negatieve gevolgen hebben voor temperatuur. koelpasta geleid namelijk minder.

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
gewoon wat koelpasta erop, als je koeler goed strak op de processor zit dan drukt tie het teveel aan pasta vanzelf wel weg. Het verschil tussen koelpasta en zo'n standaard thermisch plakje is zo'n 3 tot 5 graden.

Verwijderd

Topicstarter
mnaar vinden jullie het sprong van mijn temp niet iets te groot?:?

Verwijderd

Er is alleen een probleem, sinds kort is het VERBODEN om koelpasta te verkopen, vraag me niet waarom maar daar ben ik laatst achter gekomen toen ik er ook naar opzoek was

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Op donderdag 01 maart 2001 12:35 schreef im_me het volgende:
Er is alleen een probleem, sinds kort is het VERBODEN om koelpasta te verkopen, vraag me niet waarom maar daar ben ik laatst achter gekomen toen ik er ook naar opzoek was
Volgens mij is dat spul zwaar kanker :r verwekkend :(

Verwijderd

Topicstarter
ok das minder want ik wilde zojuist weggaan om te kopen..maar nog steeds is me temp sprong niet zo goot:?

Verwijderd

wat een bullshit

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 03:11 schreef pakradja007 het volgende:

dit is maybe al 100 keer gevraad maar ik zag nergens antwoord op mijn vraag.....
Toch beter zoeken ;)

[search=koelpasta]
[search=koelpasta smeren]
[search=koelpasta aanbrengen]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.