Ik was al een tijdje opzoek naar een webinteface waarmee ik mijn stage uren kan bijhouden.
Toevallig zag ik een topic waar de user Glashelder zelf zoiets had gemaakt. Nu heb ik contact met hem opgenomen en heeft hij mij het gegeven
Bedankt. Glashelder draait het zelf onder Windows 2003 en 2008 maar mijn server draait op Ubuntu server 9.04 met LAMP. Nu heb ik zijn website in een map gezet onder /var/www zodat ik hem kan benanderen maar ik krijg vervolgens deze melding:
Ik heb zelf weinig verstand van MySQL dus misschien dat jullie weten wat de oorzaak is.
Toevallig zag ik een topic waar de user Glashelder zelf zoiets had gemaakt. Nu heb ik contact met hem opgenomen en heeft hij mij het gegeven
Ik heb zelf weinig verstand van MySQL dus misschien dat jullie weten wat de oorzaak is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'stage'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/stage/Stage/config.php on line 3 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'www-data'@'localhost' (using password: NO) in /var/www/stage/Stage/config.php on line 4 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /var/www/stage/Stage/config.php on line 4 Warning: file_get_contents(html\index.html) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/stage/Stage/config.php on line 135 Warning: file_get_contents(html\style.css) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/stage/Stage/config.php on line 136 Warning: fopen(logs\access.log) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /var/www/stage/Stage/config.php on line 13 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /var/www/stage/Stage/config.php on line 14 192.168.1.10 |