Geen problemem hier. Beetje knullig dat je hiervoor een topic opent?cc12 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:09:
De website van expansys.nl is bij mij niet bereikbaar. Iemand een idee (update oid)?
Oke, waar kan ik het dan melden?Xtresis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:11:
[...]
Geen problemem hier. Beetje knullig dat je hiervoor een topic opent?
Bij je ISP?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Je had hem natuurlijk ook even in een willekeurige internetproxy kunnen gooien, tevens werkt hij hier ook niet. Er een topic voor maken is niet de bedoeling, er zijn zoveel websites zo nu en dan down
.
Volgens mij hebben ze dns problemen. Hier met OpenDNS geen records voor expansys.nl of www.expansys.nl
Coïtus ergo sum
Overigens niet alleen websites...Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:17:
Er een topic voor maken is niet de bedoeling, er zijn zoveel websites zo nu en dan down.
De tip van CaptJackSparrow is idd erg handig.
Eigenlijk was de aanleiding mijn voorinschrijving die een paar dagen geleden plots werd gecancelled door E. Ik dacht er net nog aan en ging zodoende op hun site kijken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()