Hey
heb besloten dat ik eens wil leren 3d games programmeren.
dus haal 3d game studio A7(tip van een vriend)
download een tutorial, van de site van het programma
zitten wat bestandjes die ik dan kan uitproberen.
maar als ik het scriptje open en daarna het programmatje testrun komt er opeens een piepend geluid.
het is niet een piep die steeds even hard is.
klinkt meer als rubber over metaal.
zet ik de testrun uit stopt het geluid.
zet hem weer aan gebeurt weer.
ga in men kast luisteren waar het vandaan komt.
het lijkt van men cpu te komen, het kan dus ook men cpu fan zijn.
heb dit geluid nog nooit eerder gehoord en heb men pc al een half jaar en speel der wel zwaardere spellen op dan wat ik in de testrun zie.
het rare is dat het geluid verandert en zachter wordt als ik door een internet pagina scroll.
Heb een P5Q-E moederboard met een C2D E8400 processor met een Arctic Cooling Freezer 7 Pro
zou het de fan kunnen zijn of is het eerder wat anders? en hoe kan ik testen of het de fan is? zou ik hem even mogen uitzetten, of mol ik dan men cpu
heb besloten dat ik eens wil leren 3d games programmeren.
dus haal 3d game studio A7(tip van een vriend)
download een tutorial, van de site van het programma
zitten wat bestandjes die ik dan kan uitproberen.
maar als ik het scriptje open en daarna het programmatje testrun komt er opeens een piepend geluid.
het is niet een piep die steeds even hard is.
klinkt meer als rubber over metaal.
zet ik de testrun uit stopt het geluid.
zet hem weer aan gebeurt weer.
ga in men kast luisteren waar het vandaan komt.
het lijkt van men cpu te komen, het kan dus ook men cpu fan zijn.
heb dit geluid nog nooit eerder gehoord en heb men pc al een half jaar en speel der wel zwaardere spellen op dan wat ik in de testrun zie.
het rare is dat het geluid verandert en zachter wordt als ik door een internet pagina scroll.
Heb een P5Q-E moederboard met een C2D E8400 processor met een Arctic Cooling Freezer 7 Pro
zou het de fan kunnen zijn of is het eerder wat anders? en hoe kan ik testen of het de fan is? zou ik hem even mogen uitzetten, of mol ik dan men cpu