Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet beste mensen,

ik heb een probleem met windows media player 11. Ik kwam er namelijk achter dat het programma niet meer startte als ik het aanklikte, en dat is erg vervelend want ik gebruik het voor veel doeleinden. Wanhopig ging ik op zoek naar een oplossing, en ik vond de volgende oplossing:

To resolve this problem, reregister the Jscript.dll and Vbscript.dll files. To do this, follow these steps:
1. Click Start, click Run,type cmd, hit enter in command Prompt, type regsvr32 jscript.dll , and then click OK.
2. Click Start, click Run, type cmd, hit enter in command Prompt, type regsvr32 vbscript.dll , and then click OK.

Ik volgde keurig de stappen (weinig werk) en had direct resultaat, windows media player werkte weer. Alleen nu is het probleem dat wanneer ik mijn computer uit schakel, en hem weer opstart, dat windows media player het weer niet doet. Als ik de stappen hierboven dan herhaal werkt het weer, maar zodra de computer uit is geweest dan moeten de stappen op nieuw worden uitgevoerd. Heeft iemand hier een goede oplossing voor mijn probleem? Hulp word erg op prijs gesteld,

Vriendelijke groeten,

Kees

ps: ik gebruik windows vista home premium 32 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou een batch bestand kunnen maken met bovenstaande opdrachten en dit vervolgens automatisch laten opstarten (snelkoppeling maken van batch bestand en in deze in de map opstarten plaatsen van je start menu)

Een concrete oplossing om het probleem definitief te verhelpen weet ik zo niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Eventjes WMP 11 opnieuw installeren kan ook wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:59:
Eventjes WMP 11 opnieuw installeren kan ook wonderen doen.
Dit wou ik ook zeker proberen alleen het probleem is dat als ik wmp11 van de site van ms download dat er dan word verteld dat ik hem niet kan installeren omdat ik al een recentere versie geinstalleerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:57:
Je zou een batch bestand kunnen maken met bovenstaande opdrachten en dit vervolgens automatisch laten opstarten (snelkoppeling maken van batch bestand en in deze in de map opstarten plaatsen van je start menu)

Een concrete oplossing om het probleem definitief te verhelpen weet ik zo niet ...
een mogelijkheid is het zeker, maar dan zou ik me er aardig in moeten verdiepen kwa technische kennis om dat voor elkaar te boksen. Bedankt voor de reactie iig. Als iemand een concrete oplossing heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Draai je cmd.exe als administrator als je die commando's uitvoert? Anders kan je dat nog even proberen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheCoolGamer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:39:
Draai je cmd.exe als administrator als je die commando's uitvoert? Anders kan je dat nog even proberen.
jazeker anders werken de commando's in kwestie helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Bij dit soort vage problemen raad ik altijd aan om sfc /scannow even te runnen in een cmd-venster. Dat commando bekijkt of alle systeembestanden nog aanwezig zijn en niet corrupt zijn. Probeer dat eens.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1