Software djay stuttert?

Pagina: 1
Acties:

• erikds
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Ik heb de software djay aangkocht.
Het is een gebruiksvriendelijk product en ik wilde het gebruiken om liedjes op te nemen waar de mogelijkheid bestond om zoals bij iTunes een overgang te kunnen creeën. Dus geen seconde stilte tussen iedere plaat.

Wanneer ik via automix opneem, hapert hij op willekeurige momenten en dat is uiteraard zeer vervelend.
Wanneer ik niet opneem en ook automix gebruik, heb ik daar geen probleem mee.
Iemand raad hoe ik het zou kunnen oplossen?

Ik gebruik een MPB met processor 2,2 ghz intel core 2 duo - 2gb 667 Mhz ddr2 SDram

• erikds
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Mailtje gestuurd naar de support en dit antwoord gekregen:

Hi Erik,

there is an issue with some machines since a recent operating system update. Sometimes it is caused by the airport express, so you could try turning off the wireless and see if this helps. That does not mean we are not working on the issue. Just let us know if turning off the wireless helps.

Amanda

Bij mij helpt het dus niet!
Wachten op de oplossing dus.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01 13:19
Bij mij werkt die fantastisch op een macbook pro 2009 en een Imac 27 i5.
Zou even je hele OS updaten. (Snow Leo) of wellicht nog drastischer een herinstallatie.
Itunes opnieuw installeren en de database opschonen ?
Airport express ? Er zit helemaal helemaal geen Airplay support op, dus ik weet niet hoe die support hiermee komt ? Dit is geen netwerk probleem lijkt mij, maar een db's of OS probleem.
Ik speel er dagelijks met plezier mee en bij mij op een 80gb muziek db's werkt die echt super!
Hopelijk heb ik je wat tips gegeven die je helpen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai