Toon posts:

Vraag over de Popcorn Hour A-110 + externe (USB) harddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Popcorn Hour A-110 en heb daaraan een USB harddisk. Deze is NTFS geformateerd. Kan ik deze schijf als volwaardige netwerkschijf gebruiken? Ik kan wel alle bestanden lezen/afspelen die op die schijf staan (met de PCH en PC's op het netwerk) maar kan niet schrijven/deleten. Is daar een eenvoudige truck voor?
De bedoeling is om geen interne HD in de PCH te gebruiken (herrie) maar deze alleen als speler/NAS te gebruiken (die USB HD kan in een kast/la zodat je hem niet hoort).

Alvast dank voor jullie hulp

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik weet niet wat voor OS zo'n popcorn ding draait, maar op linux is schrijf support voor ntfs nog niet bepaald perfect te noemen.
Dus mss is het helemaal niet mogelijk met NTFS.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
volgens mij ondersteunt de PCH alleen EXT3 om te schrijven.

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
Als je de NMT Installer download, kan je met dat progje volgens mij NTFS support installeren.

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06-2025
Ik heb ook een vraagje mbt de PCH A-110 en een externe harde schijf (ik wilde niet een nieuw topic hiervoor openen). Uiteraard had ik al gezocht maar kon het niet vinden.

Ik heb een Freecom Network Drive als netwerkschijf in mijn netwerk hangen. Werkt top niks over te klagen.
Verder las het mogelijk is om met de PCH nzb's te downloaden. Is het mogelijk om die nzb's rechtstreeks op die externe netwerkschijf te zetten of heeft de popcorn daar specifiek een interne harddisk voor nodig?

Alvast bedankt voor jullie info!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb zelf de PCH A-100, maar de 500GB schijf die erin hangt is een beetje klein aan het worden. Nu kan er helaas niks groters in, omdat het gewoon IDE is en ik wilde nu dus misschien een externe USB schijf eraan hangen. Werkt dat inmiddels helemaal naar behoren? Kan ik dan ook gewoon downloaden via de PCH van nieuwsgroepen en alles op de externe schijf zetten en kan ik al het HD materiaal zonder problemen afspelen?

Wil het graag weten, voordat ik een extra schijf bestel ;)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Pagina: 1