Ik werk momenteel al bijna 4 jaar bij mijn huidige werkgever en door reorganisatie is mijn werk de laatste tijd wat minder leuk geworden. Daarom ben ik dus rustig begonnen om me heen te kijken of ik wat leukers kan vinden. Nou ben ik 2,5 week geleden op gesprek geweest bij een detacheerder die wat leuke vacatures voor me had. Ik heb niks te verliezen dus ik ben daar gaan praten over hoe of wat, het was een aangenaam gesprek en kwam positief over bij mij. Ze wilden me bij 2 bedrijven langs sturen om te praten. Aan het einde van het gesprek werd mij gevraagd of ik hun 2 weken exclusiviteit wilde geven, ofwel niet bij andere gaan solliciteren. Ik ben hiermee akkoord gegaan omdat ik verder totaal geen haast heb.
Nou zijn we inmiddels 2,5 week verder en dit detacheringsbedrijf heeft nog helemaal niets van zich laten horen ondanks dat ze hadden gezegd dit wel te doen. Ik vind dat persoonlijk een beetje schofterig eigenlijk.
Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen waren met detacherings bedrijven, wordt exclusiviteit vaak gevraagd? Ik ben bij mijn huidige baan 4 jaar geleden ook via detachering binnen gekomen, toen in die tijd ook nog bij 3 of 4 andere detacheerders geweest. Exclusiveit werd mij nooit gevraagd toen. Misschien komt dit omdat ik in een andere positie ben nu dat ik wel momenteel een baan heb. Kortom, ik weet het niet. Is het normaal of is het gewoon schofterig van dit bedrijf dat ze dit zo doen. Ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Nou zijn we inmiddels 2,5 week verder en dit detacheringsbedrijf heeft nog helemaal niets van zich laten horen ondanks dat ze hadden gezegd dit wel te doen. Ik vind dat persoonlijk een beetje schofterig eigenlijk.
Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen waren met detacherings bedrijven, wordt exclusiviteit vaak gevraagd? Ik ben bij mijn huidige baan 4 jaar geleden ook via detachering binnen gekomen, toen in die tijd ook nog bij 3 of 4 andere detacheerders geweest. Exclusiveit werd mij nooit gevraagd toen. Misschien komt dit omdat ik in een andere positie ben nu dat ik wel momenteel een baan heb. Kortom, ik weet het niet. Is het normaal of is het gewoon schofterig van dit bedrijf dat ze dit zo doen. Ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast bedankt voor de reacties.