Hallo, ben hier nieuw en loop tegen het volgende op.
Heb sinds enige tijd een Synology DS207+ en Conceptronic Fullhdma mediaplayer.
Aan de DS207 zit een Lacie externe hd gekoppeld middels esata
Titel moet natuurlijk zijn "Esata niet herkend door Conceptronic Fullhdma"
Tot voor kort waren de interne disken van de nas en de esata disk zondermeer zichtbaar voor mijn mediaplayer.
Kon deze benaderen en media afspelen.
Sinds enige tijd is dit niet meer het geval. Interne nas schijven zijn nog steeds zichtbaar maar de esata wordt niet zichtbaar voor mijn mediaplayer. Nu komt het vreemde dat als ik mijn pc aanzet die in hetzelfde netwerk hangt, de esata opeens wel verschijnt in de lijst met beschikbare mediaservers op mijn player terwijl deze helemaal geen rol speelt in het geheel.
Op de Synology draait Diskstation 2.1 en mijn mediaplayer is voorzien van de laatste firmware.
Iemand enig idee?
Thanks,
Ron
Heb sinds enige tijd een Synology DS207+ en Conceptronic Fullhdma mediaplayer.
Aan de DS207 zit een Lacie externe hd gekoppeld middels esata
Titel moet natuurlijk zijn "Esata niet herkend door Conceptronic Fullhdma"
Tot voor kort waren de interne disken van de nas en de esata disk zondermeer zichtbaar voor mijn mediaplayer.
Kon deze benaderen en media afspelen.
Sinds enige tijd is dit niet meer het geval. Interne nas schijven zijn nog steeds zichtbaar maar de esata wordt niet zichtbaar voor mijn mediaplayer. Nu komt het vreemde dat als ik mijn pc aanzet die in hetzelfde netwerk hangt, de esata opeens wel verschijnt in de lijst met beschikbare mediaservers op mijn player terwijl deze helemaal geen rol speelt in het geheel.
Op de Synology draait Diskstation 2.1 en mijn mediaplayer is voorzien van de laatste firmware.
Iemand enig idee?
Thanks,
Ron
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 09:23 . Reden: wijziging ]