Oni? Oni? Mijn vrienden ware ndaar super enthousiast over, maar bij mij kwamn dit op de kijkdoos:

Leuk hè, Oni
Niet echt speelbaar, kon mijn vijanden niet eens zien

Leuk hè, Oni
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ja, ik was in lvl3 en toen flikkerde ik in eens door de vloer naar beneden!!
Na een heeeeeleee lange val partij flikkerde ik dood op de onderkant van het lvl, Hoe zo clipping problemen
Desondanks wel een leuk spel!!
Na een heeeeeleee lange val partij flikkerde ik dood op de onderkant van het lvl, Hoe zo clipping problemen
Desondanks wel een leuk spel!!
Heb geen enkel clippingprobleem ondervonden, hooguit een voet of hoofd door een muur.
Idd een erg vet spel, alleen kut dat er geen multiplayer bij zit
Idd een erg vet spel, alleen kut dat er geen multiplayer bij zit
De levels zuigen, verder HAAT ik savepoints, vooral als er maar 3 in een level zitten ofzo, moet je telkens hetzelfde nog eens doen.. 
Verder vind ik dat dor de muren kijken ook wel jammer, ben je toch snel geneigd om even om het hoekje te kijken dwars door de muur heen..
Verder vind ik dat dor de muren kijken ook wel jammer, ben je toch snel geneigd om even om het hoekje te kijken dwars door de muur heen..
Ik hoop echt dat er meer van dit soort games komen.. alleen dan groter, beter gedesigned en met nog meer combat moves
ik geef toe de design v/d levels zuigt
maar gewoon de gameplay is bruut! tekken 3 gecombineerd met halflife etc.. echt geweldig!! :):)
* lak2k houdt ervan om in een 3d wereld na iemand half lek geschoten te hebben, hem te ruineren met een combo
-=EDIT=-
* lak2k houdt ervan om in een 3d wereld na iemand half lek geschoten te hebben, hem te ruineren met een combo
-=EDIT=-
tijd voor nieuwe drivers??Op donderdag 01 maart 2001 01:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Oni? Oni? Mijn vrienden ware ndaar super enthousiast over, maar bij mij kwamn dit op de kijkdoos:
[afbeelding]
Leuk hè, Oni
KONOKO-CHAN
!!!
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
ook een beetje obsessed met getekende damesOp donderdag 01 maart 2001 13:59 schreef Major_Kusanagi het volgende:
KONOKO-CHAN!!!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
* Nnoitra vind er niet zo veel aan
De orginele ideeën waren veel beter..
Vage kleuren in plaats van bloed als je iemand tot gort beukt...
Zeer saaie level design (veel te veel herhaling)
Zoek knop, open deur, zoek volgde knop, open volgende duur.. booooooring
Wat ik ook een minpunt vind is dat je totaal geen controls kunt instellen in het spel !!!
Moet ik eerst een tekst bestandje gaan editten !!
Ach, een gemiste kans..
Ik ga maar weer verder met Undying of Deus Ex
De orginele ideeën waren veel beter..
Vage kleuren in plaats van bloed als je iemand tot gort beukt...
Zeer saaie level design (veel te veel herhaling)
Zoek knop, open deur, zoek volgde knop, open volgende duur.. booooooring
Wat ik ook een minpunt vind is dat je totaal geen controls kunt instellen in het spel !!!
Moet ik eerst een tekst bestandje gaan editten !!
Ach, een gemiste kans..
Ik ga maar weer verder met Undying of Deus Ex
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Pagina: 1