Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hoi!

Ik heb ooit een coolermaster kast gekocht (als ik me niet vergis een Coolermaster CM Stacker Silver (STC-T01) ). Nou ben ik wat nieuwe onderdelen erin aan het zetten, en ik wil van mijn 2 cd spelers af. Nou ben ik niet zo zuinig geweest op de extra onderdelen, dus ik ben zo'n front-bay kapje kwijt. twee zelfs. Daarnaast mis ik nog wat speciale schroeven.

Wat is een goede manier om zulk soort dingen te krijgen? Kun je die ergens kopen? Heeft iemand zo'n kast nog ergens misschien ;)

als ik op de verkeerde plek ben hiervoor hoor ik het ook graag.
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het beste kun je dit in http://tweakers.net/aanbod/ zetten, of even contact opnemen met CoolerMaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:34
Garma schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:52:
Hoi!

Ik heb ooit een coolermaster kast gekocht (als ik me niet vergis een Coolermaster CM Stacker Silver (STC-T01) ). Nou ben ik wat nieuwe onderdelen erin aan het zetten, en ik wil van mijn 2 cd spelers af. Nou ben ik niet zo zuinig geweest op de extra onderdelen, dus ik ben zo'n front-bay kapje kwijt. twee zelfs. Daarnaast mis ik nog wat speciale schroeven.

Wat is een goede manier om zulk soort dingen te krijgen? Kun je die ergens kopen? Heeft iemand zo'n kast nog ergens misschien ;)

als ik op de verkeerde plek ben hiervoor hoor ik het ook graag.
thanks!
Neem een kijkje in de coolermastershop :) http://www.coolermaster.nl/shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
zo! 2 top-tips binnen 10 minuten! bedankt jongens!

Edit: Top! ik heb ze besteld, en ze zijn onderweg. Voel me wel een beetje newb dat ik die site niet zelf gevonden had,maarja.

[ Voor 56% gewijzigd door Garma op 18-06-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik vind die site echt geweldig! Kreeg gister ook die shop van iemand door.
Zou eventueel zelfs nog handig zijn voor casemodders, usb/audio panelen van een bepaalde case in je mod gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:14
Goede tip inderdaad, ik was me net aan het bedenken hoe ik op een nette manier de kabels zou kunnen maken voor een nieuw front panel. en dan niet zozeer naar het panel zelf toe, maar meer de aansluiting op het mobo. heb nu voor 3,50 een power/reset bracket gekocht, trek ik daar de kabels af en hoef ik zelf niet te klooien!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1