Toon posts:

Winkelmandje delen over sessies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht of er een manier was om het winkelmandje over de sessies te delen ipv op te slaan in de cookie. Ik kom enkel oude topics tegen waarin staat dat dit op de planning zou staan maar nog niet is gebeurd.

Zijn de plannen er nog steeds om dit te doen en kent iemand een tussentijdse oplossing zonder met de url te moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten <-- als je op die pagina kijkt dan staat er onderaan een tekstje met een link om dit te doen:
Winkelmand importeren

Je kunt de inhoud van de winkelmand op een later tijdstip opnieuw importeren door de URL onder deze link door je browser te laten bezoeken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus een manier om niet altijd die URL te moeten gebruiken. Ik vind die URL makkelijk om een winkelmandje aan andere mensen te sturen maar om zelf te gebruiken over meerdere systemen is het niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
devtrack: PW3 - [PW] Meerdere winkelmandjes laten onthouden

Met een beetje mazzel komt het er dus met de komende update van de pricewatch in.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik kan mij ook wel ergens een linkje herinneren waar iemand een linkje gaf, waarbij als je er op klikte, je huidige mandje werd overschreven. Als je die kan opslaan is het ook wel handig.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is dus net de methode die Rizon zo onhandig vindt ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1