Nieuwsbrief leeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:52
Lieve devvers :>

Gisteren viel het mij op dat mijn gepersonaliseerde nieuwsbrief totaal geen onderdelen bevatte:

Een lege nieuwsbrief :(

Ik heb toen gekeken in mijn profiel, waar inderdaad geen van de onderdelen voor de nieuwsbrief was aangevinkt.
Ik heb die toen aangevinkt, en vandaag viel op het e-mailadres van mijn profiel (niet het mailadres waar ik normaal de nieuwsbrief ontvang) de gepersonaliseerde nieuwsbrief op de mat, precies zoals ik had aangevinkt.
Leek me verder prima.
Tot ik net nógmaals de nieuwsbrief ontving (die van 18:00 uur), opnieuw zonder inhoud, en op het adres waar ik tot voor twee dagen inderdaad de nieuwsbrief prima ontvangen heb.

Ik kan in mijn profiel dat e-mailadres niet verwijderen (enkel aangeven dat ik de nieuwsbrief wil ontvangen, niet op welk adres), en ook de instellingen voor dat mailadres niet meer veranderen.

Ergens wellicht iets mis gegaan? Die van dinsdag bevatte gewoon alle onderdelen, en heb verder ook niets veranderd in mijn profiel de afgelopen week.

Mocht dit niet in de goede categorie staan, hoop ik dat een modje zo vriendelijk wil zijn om het topic de juiste kant op de schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als je even in een TR of DM aangeeft welk e-mail adres het om gaat kan ik ernaar kijken :)

Het klopt dat als je via je profiel je nieuwsbrief instelt dat hij dan naar het e-mail adres in je profiel gaat. Het voordeel van die koppeling is ook dat het je e-mail adres blokkeert voor niet-ingelogde gebruikers. Ik ben nog bezig om toch een mogelijkheid te bieden om een ander e-mail adres te kunnen opgeven/beheren.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:52
Ik heb sinds twee dagen een soortgelijke fout in m'n nieuwsbrief. De custom nieuwsbrief is in m'n karmastore geactiveerd en ik heb dan ook een custom formaat samen gesteld.

Sinds twee dagen krijg ik als inhoud echter alleen het menu met daarin de links. Toen ik keek bij de nieuwsbrief instellingen bleek het vinkje 'Ik wil de nieuwsbrief ontvangen' uit te staan. Het lijkt net alsof een koppeling in de database verdwenen is. Op het moment dat ik het vinkje namelijk activeerde klapte de onderdelen uit en deze waren zoals ik daarvoor had ingesteld.

Ofwel, om onbekende reden is dit vinkje uitgezet, maar toch krijg ik de nieuwsbrief. Echter heeft deze nieuwsbrief geen inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:52
Oh,

De inhoud is precies zoals in bovenstaande afbeelding, maar dan in Gmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wacht even af tot de nieuwe nieuwsbrief, hopelijk moet het nu goed gaan :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Should be fixed

Intentionally left blank

Pagina: 1