Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Call of duty 2 Hardwareban

Pagina: 1
Acties:

• sneeperG5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-11 20:50
hoi,

Op mijn oude computer had ik een hardware ban van punkbuster, nu krijg ik morgen mijn nieuwe computer binnen hieronder het lijstje met wat er inzit:D

Moederbord Asus P6T (CP)
Processor Intel Core i7 920 -----------> overclocken naar 3,8Ghz
Processorkoeler Scythe Mugen 2
Geheugen Corsair 6GB DDR3 XMS3-1600
Videokaart XFX Radeon HD 4890 Black Edition
Behuizing Antec Three Hundred
Extra casefans (2x) 2x Arctic Cooling 120MM fan
Voeding Antec NeoPower 650 Blue
Harde schijf Samsung SpinPoint F1, 1TB
DVD brander NEC AD-7203S, SATA
Toetsenbord Logitech Media 600
Monitor iiyama E2407 24"

Nu is mijn vraag:

Ik heb een orginele Call of duty 2 dvd en dus ook een orginele cd-key, ik ben dus geband op mijn hardware maar ook geband op die key en guid? Is het dus mogelijk dat ik strax zonder dat ik cheat een ban op mijn gloedje nieuwe computer krijg. + krijg ik een andere guid op die computer want dan kan ik ook weer op clanbase spelen.

MVG,

Verwijderd

Volgens de wiki:
PunkBuster only gives a hardware ban if memory scans show that a cheat that is known to circumvent or disrupt PunkBuster's normal operation or its facilities is activated.
Het lijkt me dat je de ban verdient hebt ;)

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:08
Net of Call Of Duty 2 nog zo duur is? Ik hoop dat je een nieuwe moet kopen, want cheaters mogen van mij een ban voor het leven krijgen.

• sneeperG5
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:08:
Het lijkt me dat je de ban verdient hebt ;)
Heb ik ook verdient op mijn oude computer ja maar ik ben ALLANG uitgecheat al jaren, is ook niks aan. Maar ik wil graag antwoord op mijn vraag en niet 10 antwoorden dat het verdient is.

grtzz

[ Voor 22% gewijzigd door sneeperG5 op 18-06-2009 20:14 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 22:53

mace

Sapere Aude

Volgens mij is een hardwareban dat je PC geblokt is van heel punkbuster, dus alle spellen die het ondersteunen. Maar niet voor COD2 specifiek.

Dus volgens mij is je COD niet geband.

edit:
If you are hardware banned then this means you not only cheated but attempted to interfere with PunkBusters normal operation and prevent it from detecting the hack. There are two types of PB bans:

1) GUID Ban - This is specific to the game ONLY where you have cheated. If you cheat on PA, you are only banned from the specific PA server you were caught on or any your GUID may have been shared with.

2) Hardware Ban - A hardware based GUID is calculated and distributed to ALL PunkBuster enabled servers. This means if you are hardware banned, you will be banned from EVERY PunkBuster server on EVERY server covered on EVERY game. This ban, as I stated above, is put in place against those who attempt to interfere with PunkBuster's normal operation which is in fact a violation of the EULA for PunkBuster and invalidates your right to play on PunkBuster servers.
Dus je kan gewoon met dezelfde COD spelen omdat je hardware GUID anders is dan je gewone GUID.

[ Voor 72% gewijzigd door mace op 18-06-2009 20:16 ]

• sneeperG5
Ok, jij zegt dus, dat als ik een hardware ban heb die guid van die ban gebazeert is op mijn hardware en niet mijn cd-key?

Is er dus geen enkele kans dat ik strax zonder dat ik cheat gewoon cod2 installeer en zelfde key gebruik een ban krijg?

grtzz

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Probeer het uit!

:')

• sneeperG5
Die is gek, heb ik dadelijk in ban op de gloedje nieuwe, denk t niet;)

grtzz

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:49

Zenix

BOE!

Als het allang geleden is, vraag ik me af waarom je vraagt of je weer op Clanbase mag spelen. Als ik me goed herriner is een ban op Clanbase een jaar, dus die zal toch al dan over zijn als je zegt dat het al zolang geleden is? Tenzij je een terugkerende cheater bent, dan wordt die ban een stuk langer. Dus nee ik geloof je verhaal niet. Ook als je terugkeert op Clanbase, en ze zien dat jij het bent ( doormiddel van IP check etc ), en je bent daar nog gebannen, dan krijg je 12 jaar ban. Welkom op GoT, trouwens.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:54

Wish

ingwell

sneeperG5 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:31:
[...]

Die is gek, heb ik dadelijk in ban op de gloedje nieuwe, denk t niet;)

grtzz
Die is niet gek - worst case scenary is dat je gebanned blijft (wat mij niet lijkt omdat er een sleutel richting Punkbuster gaat gebaseerd op je hardware onderdelen die je net hebt vernieuwd... niet je software key).

Dus in hoeverre kan je erop achteruit gaan?

No drama

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:19
RTFM:
So punks who are determined to cheat so badly on PB-enabled servers that they try to hack PunkBuster may now need a new computer in addition to a new cdkey in order to return to PunkBuster servers.
A new computer IN ADDITION to a new cdkey.

Dit soort dingen kun je zelf gewoon nazoeken, hebben ze searchengines voor uitgevonden.

Once a cheater, always a cheater :+

• sneeperG5
Ik zal even op mijn clanbase kijken, even kijken of ik alles nog weet username enzo, nu je dat zo zegt van 1 jaar herinner me ik dat, maar ik heb daar me verder nooit over druk gemaakt omdat ik tog niet in pb servers kan en dus ook geen cb spelen.

Ik kan weer cb spelen:D

Word op een nieuwe pc met de zelfde key je pb guid anders?

grtzz

[ Voor 14% gewijzigd door sneeperG5 op 18-06-2009 20:51 ]

Pagina: 1