Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Prototype framedrops

Pagina: 1
Acties:

• Fismeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 19:20
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van Prototype maar ik heb het nog niet met veel plezier kunnen spelen. Tijdens het spelen heeft hij vooral last van framedrops. Als er weinig actie is gaat het meestal goed. Maar het fps zakt bij veel actie naar ongeveer 2 tot 10 fps. Dit gebeurd vooral in gevechten of in de lucht als ik van een gebouw afspring. Een eventuele oplossing die voor veel mensen werkt is de mouse lag fix:
http://www.sendspace.com/file/s0cv10

1.Extract files from the rar and copy them to your prototype folder.
2.Make a shortcut of your fpslimiter.exe to desktop
3.Right click on shortcut and replace text from Target to this: "C:\Program Files (x86)\Activision\Prototype\FPS_Limiter.exe" /f:50 "C:\Program Files (x86)\Activision\Prototype\prototypef.exe"

ff van activision forum gekopieërd. Dit had geen effect bij mij. Ook kwam er de tip om het bestand 00audio.rcf uit de game directory te plaatsen. Dit had ook geen effect. Mijn pc moet hem makkelijk op high kunnen draaien. De CPU usage in game ligt ongeveer tussen de 45 en de 60 procent. Ik heb de drivers van mijn videokaart via de asus site geupdate naar de meest recente versie. Ik heb het ook geprobeerd te spelen op de laagste resolutie (640 x 480) maar het probleem bleef.(normaal: 1920 x 1080) Ook las ik veel over Vsync. Ik heb deze uitgeschakeld maar het probleem bleef. Mijn specs:
Q9400, ASUS EAH4850, 4 gig kingston geheugen, Vista home premium 64-bit
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en eventueel een oplossing?

mvg, Fismeister