Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WMP11] Crash op d3d9.dll

Pagina: 1
Acties:

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, met een nogal vaag probleem. Ik heb normaal nooit zoveel problemen met dit soort dingen, althans, ik krijg ze wel weer opgelost. Maar ik zit hier nou al een tijdje op te zoeken, en ik kan maar niks vinden.

Het probleem is dat als ik iets (muziek, dvd, .avi, .mkv, maakt niet uit) afspeel in WMP11, crasht hij, zodra hij naar het tabblad "Nu afspelen" gaat.

Als ik in de library iets aanklik (een album bijv.) en dan snel op "Rippen" druk, crasht hij niet. :+

De module waarin de error voorkomt is d3d9.dll, DirectX dus. Ik heb dat dus opnieuw geinstalleerd, zonder effect.
Ook heb ik wmp.dll al geregsvr32'ed. (nieuw werkwoord :+)
Ik heb ook al met mijn Vista DVD sfc.exe /SCANNOW laten lopen, zonder effect.

Nou weet ik dat ik veel reacties ga krijgen als: gebruik Foobar2000 - nee!! gebruik WinAmp.
Dat soort reacties hoef ik niet, ik wil gewoon mijn probleem opgelost hebben, ik vind WMP nou eenmaal een lekker simpel programma om mijn muziek mee af te spelen. Films enzo doe ik in MPC.

Ook op Google is er helemaal NIKS over dit probleem te vinden.

Weet iemand raad? :)

EDIT: Oh nog even vergeten te vermelden, soms crasht hij ook op S3DWrapperD3D8.dll.
EDIT2: Ja, plugins staan uit, ik ga ze nu even proberen te verwijderen.
EDIT3: Geen effect, als ik de Lyrics Plugin laad voordat ik het Nu Afspelen tabblad open, lukt het wel. AKA: Visualisaties doen het niet, echt een DX probleem dus. Andere DX dingen doen het wel. (UT, Crysis)

[ Voor 12% gewijzigd door ProperChaos op 18-06-2009 17:26 ]

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
videokaart driver Update?

[ Voor 33% gewijzigd door Jornzor op 18-06-2009 17:32 ]

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nieuwste versie.