Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTPC] Antec Mini Skeleton

Pagina: 1
Acties:

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Beste medetweakers, ik wil graag een nieuw HTPCtje maken maar aangezien ik in de woonkamer nu 1Wii, 1PS2, 1PS3, 1XBOX360, 1Laptop, 1EEE en een desktop PC (antec nine hundred) heb staan (met oa een playseat en G25 stuur hahaha) vind mijn vriendin het genoeg geweest (hoe durft ze!). Ik wou haar dus tegemoed komen door een Antec Mini Skeleton te kopen maar wou dit wel doen in combinatie met een beetje beter dan gemiddeld mini-ITX moederboardje... zat dus een beetje te denken in de richting van een Intel DG45FC plankje met een Dual Core E5200 cpu. Enige twijfel is of de 90 Watt die er bij de behuizing zit dit wel trekt. Wou er naast een 2.5" HD en wat RAM niet veel bijzonders meer bij hangen overigens. Iemand die daar wat over kan zeggen? Iemand trouwens die een online shop weet waar ze de mini skeleton verkopen?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Geen advies wat betreft de aan te schaffen spullen, maar WHY???? aka ik ben het met vriendin eens (als gadgetliefhebber zijnde). Zijn die consoles + computer niet genoeg om te gamen/films kijken/muziek luisteren?

[ Voor 24% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 18-06-2009 15:43 ]

Hier staat tekst

Verwijderd

Misschien is dit ook een idee:
Ik heb mijn computer in een andere kamer staan en een gat in de muur gemaakt.
Daar gaan alle kabels doorheen.
Het kost je heel wat kabels maar dan heb je ook wat, een onzichtbare en onhoorbare computer.
Hij is aangesloten op de beamer en versterker voor (hd) films.
En op een buro staat een monitor om te gamen, met nog wat usb spulletjes zoals een nostromo speedpad.

Ik bedien de boel met een Logitech Dinovo Edge toetsenbord en MX-air muis.
Mijn tablet pc gebruik ik om normaal te surfen en te downloaden.