• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 22:43
Wie heeft tips/suggesties met betrekking tot de Samsung 2333HD vs. LE22B450, vnl. voor TV-kijken?

Na het overlijden van m'n Loewe 4:3 55cm TV ben ik op zoek naar een redelijk geprijsde 22-23 inch 16:9 LCD. Functie is voornamelijk TV kijken, in eerste instantie analoog, maar ik wil ook Digitenne gaan uitproberen.

Ik ben gecharmeerd door de Full-HD optie van de 2333HD, hoewel ik ook inzie dat je dat nauwelijks terug gaat zien als je op de bank zit. Wel leuk vind ik de DVI input waarmee je digitaal native kunt aanspreken: ik verwacht ooit nog eens een HTPC o.i.d. neer te zetten voor HD content e.d.

De grote vraag is echter hoe beide schermen als TV voldoen. Dus: bewegende beelden, contrast en kwaliteit van de tuner.

Iemand ervaring met beide? Waar kan ik ze bekijken?

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2025
Kijk even naar een van de reviews op tweakers: productreview: Samsung Syncmaster 2333HD review door AirtjE.
Van de anders kon ik zo snel geen review vinden. De ene is 2333Hd is waarschijnlijk eentje wat eigenlijk een beeldschelm is voor pc en ik denk dat de 22B450 meer een tv is. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Download beide gebruiksaanwijzingen en lees er eens doorheen en ga naar verschillende winkels grote kans dat je ze beide gewoon in de winkels vind.

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 22:43
Zo, toch de 2333HD gekocht en ben er erg blij mee. Voordeel van deze "monitor met TV functionaliteit" boven de LE22B450 (TV): DVI ingang met native 1920x1080 resolutie. Op termijn ga ik een HTPC eronder zetten, ideaal dus!

Topic mag op slot!