Ik heb een S3 86C362 Trio 3D2X onboard (ik weet het: kutspul), maar hij hoort in te stellen zijn in de BIOS tot 64 Mb, dat is wel het geval, maar ookal zet ik hem op 64 of 128 (met 64 intern:?), hij geeft nog steeds 8 Mb aan in de systeeminfo, weet iemand hoe ik de prestatie kan verhogen?
Verwijderd
Zover ik weet werken die videokaarten met een max van 8 MB shared memory. dus waarschijnlijk staat er in windows ook 8 Mb minder voor je memory.
Verder gebruikt die chip natuurlijk gewoon de processor en je main memory. En daar moet je eigenlijk de snelheid van aanpassen....
Volgens mij gaat je dit niet lukken
Verder gebruikt die chip natuurlijk gewoon de processor en je main memory. En daar moet je eigenlijk de snelheid van aanpassen....
Volgens mij gaat je dit niet lukken
Dat klopt, in het boekje staat: 'where memory-mapped graphic data structures are located': wtf bedoelen ze daarmee en wat is het voordeel van hoger zetten?
Verwijderd
ik heb ooit gehoord dat dat vroeger gebruikt werd bij oude systemen. Nu zit het nog altijd erin (backwards compatible en zo).
Schijn je niet al te veel aan van te hoeven trekken.
Maar ja, ik weet het ook niet precies
Schijn je niet al te veel aan van te hoeven trekken.
Maar ja, ik weet het ook niet precies
AGP aperture size wil alleen maar zeggen dat de videokaart de mogelijkheid krijgt om een deel van de graphics in je normale geheugen te stallen, dit om het videogeheugen te ontlasten. De grootte geeft aan hoeveel dat maximaal mag zijn. Omdat je toch niet van plan bent om zware spellen te spelen (toch ??) kun je deze gewoon uitzetten of op de laagstye waarde (meestal 4MB)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1