Soms geen DTS in Vista Media Center - waarom?

Pagina: 1
Acties:

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik speel al een hele tijd met VMC en DTS. Ging altijd goed, tot voor kort.

Ik wou een DVD kijken en zag dat mijn Receiver (Denon AVR2106) niet meer overschakelde naar DTS.
Maar gewoon op Prologic II (k*t) bleef staan.
Ik heb al van alles geprobeerd om het werkend te krijgen, van Denon resetten tot systeemherstel naar vorige week. Hij weigert gewoon over te schakelen naar DTS.

Tot ik een andere dvd afspeelde, deed DTS het opeens wél. Dus ik dacht aaah het ligt gewoon aan die ene dvd, dus de dvd geopend met Powerdvd en voila ik had wél DTS!

Heel vreemd allemaal, ik heb ook nog lopen spelen met de bitrate van het digitaal out signaal maar dat mocht niet baten, weet ook niet of dat van invloed is op DTS.

Dus kort samen gevat:

Sommige DVD's spelen wel DTS af in VMC, maar anderen weer niet.

Verwijderd

programfile schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:29:
Ik speel al een hele tijd met VMC en DTS. Ging altijd goed, tot voor kort.

Ik wou een DVD kijken en zag dat mijn Receiver (Denon AVR2106) niet meer overschakelde naar DTS.
Maar gewoon op Prologic II (k*t) bleef staan.
Ik heb al van alles geprobeerd om het werkend te krijgen, van Denon resetten tot systeemherstel naar vorige week. Hij weigert gewoon over te schakelen naar DTS.

Tot ik een andere dvd afspeelde, deed DTS het opeens wél. Dus ik dacht aaah het ligt gewoon aan die ene dvd, dus de dvd geopend met Powerdvd en voila ik had wél DTS!

Heel vreemd allemaal, ik heb ook nog lopen spelen met de bitrate van het digitaal out signaal maar dat mocht niet baten, weet ook niet of dat van invloed is op DTS.

Dus kort samen gevat:

Sommige DVD's spelen wel DTS af in VMC, maar anderen weer niet.
En wat is de essentie van dit topic??

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Nou, dat ik niet snap waarom ik bij bepaalde dvd's geen dts onderstuning heb in Vista Media Center...

Niemand die het weet ?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ah... ok..

Even een title change dan maar.

Wise enough to play the fool