T-Mobile maakt prijzen nieuwe iPhone bekend

Pagina: 1
Acties:

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:53
nieuws: T-Mobile maakt prijzen nieuwe iPhone bekend

Ik denk dat Arnoud nog niet helemaal wakker was, er staan nogal wat foutjes in en het is nogal een kort artikel geworden :P

• De abonnementen zijn en/en. Dus je krijgt 150 minuten en 150 smsjes. Dus niet of/of zoals in het artikel staat.

• De iPhone 3G S 16GB i.c.m. i300 abonnement is 59,59.

• Op 26 juni zal in Almere de launch plaatsvinden, waarbij 200 toestellen beschikbaar zijn voor de eerste kopers.

• Misschien nog wat vertellen over de verkooppunten?

Verder is het misschien ook aardig om iets te vermelden over de gisteren vrij gegeven 3.0 software voor de huidige 3G gebruikers :).

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 18-06-2009 10:46 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 23:37

Syzzer

Prutser

Verder: in het begin wordt gesproken over i150-, i300- en i450-abonnementen, terwijl in het tabelletje i150-, i300- en i500-abonnementen naast elkaar worden gezet.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Hoedje:

* inmiddels verbeterd
* nee hoor, de 16GB kost echt 30 euro bij i300. Staat in het bericht van T-Mobile en op hun site
* yep, van die launch in Almere stond ook in het bericht. Lijkt me weinig relevant. We hypen dit toestel al genoeg en we hoeven mensen niet naar Almere te sturen om de hype voor T-Mobile verder op te drijven.
* zie vorige punt. Bovendien hebben we de Pricewatch, waar je precies kan zien voor welke prijs welk toestel waar te koop is.
* We hebben gisteren al een stuk geplaatst over firmware 3.0: nieuws: Nieuw iPhone OS bij release al gekraakt en daarvoor hebben we het bij de aankondiging van de 3G S al vermeld :)

@Syzzer:
true, ik heb het even aangepast :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:53
Ik was zelf blijkbaar ook nog niet wakker. Ik bedoel dat de 32GB met i500 abo 59,95 is :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
*schenkt zichzelf en Hoedje nog een bak sterke koffie in*

klopt, fixed :)