Toon posts:

AD 7191 A en Nero 8.0 traag

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

Verwijderd

Topicstarter
sinds een week, heeft Nero 8.0 een uur nodig om een 4gig dvd-16speed nodig, en de PC word mega traag.
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
Een beetje een magere omschrijving in mijn ogen. Wat zijn je specs? Wat zegt het taakbeheer als je aan het branden bent?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
spec amd dual 64x2 5200, taakbeheer zegt 54% in wisselbestand 753 mb.gebruik philips 16 speed dvd- printable. het vreemde is dat sinds een week is, voor heen als een speer. ook als ik nu type gaat het traag!

Verwijderd

Topicstarter
is nu bv al 1 uur en 10 minuten met een dvd te branden en moet nog 20 minuten volgens nero ( een film aan het branden vob. format)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Als de PC megatraag wordt tijdens branden vermoed ik dat er iets mis is met je DMA-instellingen voor of de harde schijf of de brander, waarschijnlijk het laatste. Ga eens naar de Device Manager (Apparaat Beheer) en dan de eigenschappen van die apparaten en of DMA enabled is.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
deze staat ingesteld voor DMA

Verwijderd

Topicstarter
zie trouwens in verkenner (XP Pro) dat hij hem ziet als een cd speler !, maakt dit iets uit ?.

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe brander gekocht probleem opgelost !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met zo weinig info is het natuurlijk lastig te zeggen wat er mogelijk fout gaat.
Dit topic gaat op slot, niet omdat je inmiddels een oplossing hebt gevonden, maar omdat eigen inzet ontbreekt in de topicstart.
Daarnaast is het niet de bedoeling je topic continu te kicken. Kicken binnen 24 uur staat vrij asociaal namelijk. Ben je de laatste poster, gebruik dan de editknop om je laatste post te editten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.