Ik krijg alleen nog maar de 2.2.2. aangeboden. Klopt dit? Moet NL wat langer wachten?
Ik ben nu 3.0 aan het installeren...
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Gister avond om 21:00 was de 3.0 update voor mij ook al beschikbaar. Maar als je 2.2.2 aangeboden krijgt, wellicht eerst updaten naar die versie? Dan komt de volgende versie wellicht vanzelf beschikbaar erna.
misschien handig om even wat info erbij te vermelden, want alleen hij doet het niet kunnen we niet zoveel mee...
* welke iphone heb je?
* is je iphone unlocked?
* welke versie draai je op dit moment op je iphone?
* welke iphone heb je?
* is je iphone unlocked?
* welke versie draai je op dit moment op je iphone?
Topics over de iPhone en/of iTunes horen in AMD 
ASD > AMD
Daarnaast is het zoals stef-o al opmerkte wel handig om met wat meer informatie te komen, want hier kunnen we niet veel mee
ASD > AMD
Daarnaast is het zoals stef-o al opmerkte wel handig om met wat meer informatie te komen, want hier kunnen we niet veel mee
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Bij mij staat er alleen 2.2.1 als update, itunes opnieuw opstarten doet niets... raar!
edit: als ik op bijwerken druk staat er 3.0...
edit: als ik op bijwerken druk staat er 3.0...
[ Voor 22% gewijzigd door Matthijs op 18-06-2009 14:42 ]
Hier exact hetzelfde probleem, alleen dan met softwareversie 3.0 (7A341), de RC zeg maar. Een update naar de final release wil dus (nog) niet echt lukken.
Ik werk met met iTunes 8.2 en OSX 10.6 A380 (WWDC release).
Meer mensen met deze software en symptonen?
Het was geen release candidate; het was de GM (Gold Master), kortom gewoon de Final release dus.Zegato schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:47:
Hier exact hetzelfde probleem, alleen dan met softwareversie 3.0 (7A341), de RC zeg maar. Een update naar de final release wil dus (nog) niet echt lukken.
Dus je hebt al de final
Dat klopt, dit probleem had ik ook.
Wat je moet doen is de restore image downloaden van apple.com. Dan in itunes met alt ingegedrukt op restore drukken. Je kunt nu de restore image op je iphone zetten. Et voilla, je hebt de final 3.0
(de versie die je hebt is trouwens echt de laatste
)
Wat je moet doen is de restore image downloaden van apple.com. Dan in itunes met alt ingegedrukt op restore drukken. Je kunt nu de restore image op je iphone zetten. Et voilla, je hebt de final 3.0
(de versie die je hebt is trouwens echt de laatste
[ Voor 10% gewijzigd door HaterFrame op 18-06-2009 16:27 ]
I am the great Cornholio!
Pagina: 1