Ik heb een Acer aprire 9300 laptop met MS Vista. Deze week heb ik deze helemaal opnieuw geinstalleerd en het leek mij verstandig een backup te maken van het volledige het systeem. DIt heb ik gedaan met de acer e recovery software. In de tussentijd heb ik nog 2 maal een incremente backup gemaakt omdat er steeds updates werden geinstalleerd. Vanavond had ik weer een aantal grote updates geinstalleerd dus ik dacht laat ik eens een volledige backup maken en de oude weggooien. Ik had in eerste instantie per ongelijk een incrementele backup aangezet. Dit zou meer dan een uur duren en ik wilde eigenlijk een volledige backup maken.. Omdat ik de backup met geen mogelijkheid kon afsluiten heb ik dit met ctrl alt delete gedaan.
Nu heb ik de pc opnieuw opgestart, de laatste updates die er nog waren geinstalleerd en wil ik een backup maken. Echter, Al mijn eerder gemaakte backups lijken te zijn verdwenen!! Althans ik kan ze niet vinden in de e recovery software. Volgens mij circuleert de oude 25gb aan backup bestanden nog ergens rond. staan deze op de c: schijf? en zo ja, waar? Ik kan nu geen nieuwe volledige backup maken omdat er niet genoeg (30gb) meer beschikbaar is..
Nu heb ik de pc opnieuw opgestart, de laatste updates die er nog waren geinstalleerd en wil ik een backup maken. Echter, Al mijn eerder gemaakte backups lijken te zijn verdwenen!! Althans ik kan ze niet vinden in de e recovery software. Volgens mij circuleert de oude 25gb aan backup bestanden nog ergens rond. staan deze op de c: schijf? en zo ja, waar? Ik kan nu geen nieuwe volledige backup maken omdat er niet genoeg (30gb) meer beschikbaar is..