Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, weet niet of ik hier goed zit maar ik ben opzoek naar advies over mijn cdi-360. Het heeft een nieuwe mechanisme nodig en dit is schijnbaar de "CDM9" . Weet iemand hier precies welke CDM9 ik nodig heb en waar ik zoiets zou kunnen vinden??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi steelballs, welkom op GoT :)

Je topicstart is wat karig. Over wat voor apparaat hebben we het? Wat bedoel je met CDM9? Wat heb je hier zelf al over gevonden? En wat is het nu precies wat je wilt weten?

Zou je je topicstart wat aan willen vullen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sorry voor de erg late reactie. Ik heb wat verder moeten zoeken om zelf meer informatie te krijgen.

Ik heb een portable cd-i speler de "philips cdi-360" en de laser unit is schijnbaar kapot. Na wat zoeken denk ik de cdm9/44 nodig te hebben en deze mechanisme zat ook in audio apparaten (de laser unit zeg maar).

Ik kan het wel kopen op Ebay voor iets van $99.00 maar dat vind ik een beetje duur om te proberen:

http://cgi.ebay.com/New-o....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|293%3A1|294%3A50

Als iemand hier zo'n laser unit voor een redelijk prijs heeft of weet wel waar ik een zou kunnen kopen zou dat geweldig zijn!