Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC] Prototype crashed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft onlangs Prototype aangeschaft.
Na de installatie werkte de filmpjes niet goed, toen heeft hij een audio bestand verwijdert en alles was in orde.. afgezien een paar missende geluiden.

Nu een nieuw probleem, om de 5 minuten crashed de game en geeft foutcode: 0xc0000005
ook gebeurt dit soms bij het opstarten bij de computer,,

Ik heb al wat gegoogled maar niks gevonden.. help tweakers!

Verwijderd

Topicstarter
nope, dat is voor explorer

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 20:26
Dat is het hem juist. Misschien crasht explorer wel of iets dergelijks. Het hoeft niet aan prototype te liggen, zeker omdat het dus ook soms gebeurd bij 't opstarten van de PC. Ik zou zeggen kijk er eens naar ;)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Heb je ook de andere resultaten ook bekeken die gevonden worden met bovenstaande zoekopdracht? Zie bijvoorbeeld http://www.0xc0000005.com/ en http://www.updatexp.com/0xC0000005.html waarop allerlei mogelijke oplossingen genoemd worden. En kijk ook 's naar
de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter; ook omdat het probleem zich voordoet bij het starten van Windows zou ik het probleem ook ergens anders zoeken dan bij Prototype. Begin daar 's mee; sowieso is het niet zo moeilijk om even te zoeken op de foutmelding en een aantal sites te bekijken die tussen de eerste 20-30 resultaten staan en wellicht vind je vervolgens nog meer info zodat je nog gerichter kunt zoeken. Enige eigen inzet wordt wel verwacht hier op GoT en dit is iets dat je prima zelf zou moeten kunnen :). En geef ook de specificaties en het gebruikte besturingssysteem, hoe meer info je geeft hoe beter anderen je over het algemeen kunnen helpen.

En nog een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen waar dit soort topics thuishoren.

[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 17-06-2009 20:55 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal alles nog even nachecken bedankt!

ik heb zelf veel gezocht maar niets gevonden, bij de link van Nielsdolk ook.. maar ik verwachtte dat het iets te maken had met het verwijderde audio bestand. Verder vraag ik me af hoe explorer prototype kan laten crashen (probeer geen theorieën te ondergronden.. alleen nieuwsgierig)

Hoop morgen de Computer specs te kunnen posten

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie comment, wat hij vergeten te zeggen was.. was zijn RAM geheugen. Met 1 GB schiet het natuurlijk niet erg op

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:19:
Bedankt voor jullie comment, wat hij vergeten te zeggen was.. was zijn RAM geheugen. Met 1 GB schiet het natuurlijk niet erg op
wat zijn de overige systeem specs?

How are you doing?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik echt niet weten sorry, ik ga er van uit dat het de RAM geheugen is, het is moeilijk om op een afstandje daarachter te komen, wel weet ik dat zijn videokaart de game makkelijk moet kunnen draaien. CPU is net zoals de rest behalve graka iets van 3/4 jaar oud, toendertijd een goede game pc

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 01:55

F.West98

Alweer 16 jaar hier

toen he, niet nu. toen waren intel core 2 duo's onbetaalbaar nu, 80 euri duurder dan pentium dual core... en grafische kaarten verlopen snel, en de meeste games laten zich nie draaien op 1 GB, wat gebeurt er na de crash? BSoD?? of een turquase o.i.d. scherm.als het dat laatste is, geeft dit dan geen exra info?? (gaat ook om prototype) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355937

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 22:47
Ik heb zelf ook een problempje met prototype, en zag dit topic dus dacht zet 't hier ook even neer.

spoiler: Bloodtox factory
Wanneer je die bloodtox centrale moet vernietigen krijg je een filmpje dat je tussen die tanks door wil springen maar dat je dan gevangen word.
Bij dit filmpje hang het spel zich op.

Dan moet ik prototype met het taakbeheer afsluiten en kan ik wel gewoon verder werken en ik kan prototype gewoon opnieuw starten. maar die missie moet ik dan weer van voor af aan beginnen, wat iets minder is.

verder systeemspecs
- Core2Duo E6700
- 4 GB Corsair XMS PC6400
- Geforce 8800 GTX
- Vista ultimate
- Nvidia drivers 182.50
(deze drivers zijn niet de laatste drivers maar ik kan geen andere/nieuwere installeren want dan heb ik problemen met mijn dual screen setup

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit met hetzelfde probleem hier als de TS.
Heb veel topics al afgezocht op http://forums.activision.com/viewforum.php?f=54 maar te vergeeft iets gevonden..

Wat een zinkend schip is dit spel..

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 01:55

F.West98

Alweer 16 jaar hier

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Ik had hetzelfde probleem, zelfs microsft heeft niets te vertellen over de foutcode die je noemde.

Ik heb het probleem op kunnen lossen door de driver van mijn videokaart (Nvidia Geforce 9800GTX+) een paar versies terug te gooien, en het updaten van de driver van mijn onboard geluidskaart. Hierna draaide het spel weer. Misschien dat je hier iets aan hebt?
Pagina: 1