Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11 09:45
Hallo,

Ik heb een enorm probleem. Ik heb mijn telefoon, een vodafone branded HTC TyTN 2 laten vallen en nu is het hele scherm kapot. Nou zitten er ontzettend belangrijke dingen op mijn telefoon. Onder andere de smsjes en contacten die ik wil behouden. Ik kan wel via activesync de telefoon benaderen en gebruiken. Volgens mij is het scherm gewoon kapot.
Uiteraard ga ik hem laten repareren, maar ik wil eerst álle data veilig stellen.Kan iemand mij daarbij helpen? Ik zat nog te kijken naar een remote desktop prgramma, maar als ik dat via activesync installeer, start zo'n programma dan meteen zodat ik met mijn pc'tje kan navigeren?

Dankjewel!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Koppel `m gewoon eens is aan je PC en kijk eens wat je dan kan doen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 15:18
Ik weet niet of de reparatie centra altijd standaard je telefoon resetten, maar bij scherm vervangen is dat niet nodig. Ik heb dezelfde telefoon en mijn scherm was laatst ook gebarsten. Ik heb hem zelf vervangen en toen is er van de data niets verloren gegaan.

Bij software instaleren zijn er altijd nog extra handelingen nodig op je telefoon. Das dus erg lastig.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Je zou natuurlijk kunnen kijken naar een programma om je telefoon te besturen, dan kun je in ieder geval nog bij je data ;). Vervolgens zou je met PPC pimbackup je contacten, smsjes en dergelijke kunnen opslaan op je SD kaartje. Dan heb je in ieder geval alles nog :)