Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag mbt nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Geachte Redactie :*)

Ik heb mijzelf gisteren op de nieuwsbrief geabbonneerd.

En even een toelichting daarop:
Ik ben werkzaam als engineer aan boord van zeegaande chemicaliëntankers. Een nadeel daarvan is dat ik geen toegang heb tot internet anders dan de inbelverbinding via satelliet voor de email. Nu was ik tot voor kort niet op de hoogte dat tweakers een nieuwsbrief uitgaf. Maar nu ontvang ik er eentje, en tot mijn teleurstelling zie ik dat er van de hele mail slechts twee nieuwsberichten getoont worden:
2. NIEUWSBERICHTEN VAN WOENSDAG 17 JUNI
---------------------------------------

Woensdag 17:09 - NVPI reageert verheugd op mogelijk downloadverbod
De NVPI meent dat er met de komst van de Initiatiefnota Auteursrecht 'grote winst' is behaald. Commissievoorzitter Arda Gerkens stelt echter dat eventuele invoering van een downloadverbod voorwaardelijk is en nog enkele jaren kan gaan duren.

Woensdag 15:53 - LG verkoopt vanaf december 15" oled-tv
LG Display begint nog dit jaar met de levering van 15"-oled-televisies. Won Kim, oled-topman van de fabrikant, heeft in een interview gezegd dat de oled-tv vanaf december in Zuid-Korea te koop is. Het bedrijf toonde in januari al een prototyp

* Wo 17:09 - NVPI reageert verheugd op mogelijk downloadverbod
* Wo 17:00 - Nieuw materiaal maakt 'elektronische revolutie' mogelijk
* Wo 16:22 - LG brengt Arena-variant met Windows Mobile in juli uit
* Wo 15:53 - LG verkoopt vanaf december 15" oled-tv
* Wo 15:19 - Microsoft: XP-downgrade Windows 7 tot 2011 mogelijk
* Wo 14:47 - Samsung toont monitor voor videoconferencing
* Wo 14:14 - Nederland krijgt derde positie op ict-ranglijst, België twintigste
* Wo 13:47 - Kingston maakt usb-stick van 128GB
* Wo 13:13 - DataSlide maakt vierkante harddisk met vaste koppen
* Wo 12:45 - Huawei presenteert smartphones met Android en Windows Mobile
* Wo 12:20 - Olympus werkt aan Micro Four Thirds-camera met elektronische zoeker
* Wo 11:41 - Faillissement dreigt voor twee Midway-studio's
* Wo 11:06 - Kamercommissie wil downloaden strafbaar stellen
* Wo 10:46 - Sony en Logitech laten bluetooth-muizen los
* Wo 10:23 - Nieuw iPhone OS bij release al gekraakt
* Wo 09:45 - Toshiba zet stap naar 16nm-transistors
* Wo 09:25 - InFocus introduceert zes zakelijke dlp-projectors
* Wo 08:59 - Western Digital brengt SiliconDrive III-ssd's uit
* Di 19:58 - Conceptronic-maker failliet verklaard - update
* Di 19:24 - Bereikbaarheid gemeenten via e-mail licht verbeterd
* Di 18:39 - BenQ baseert Joybook Lite-notebook op AMD's Yukon-platform
* Di 18:15 - Publieke omroep start op 4 juli met hd-tv via Ziggo

http://tweakers.net/nieuws
Doe ik iets aan de instellingen niet goed? Of is er een andere manier om een email te ontvangen met de headlines van die dag? Op deze manier heb ik er niet zo heel veel aan namelijk en mis ik nog steeds mijn dagelijkse tweaker update...

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

De nieuwsbrief verwijst alleen naar de berichten, ze staan er niet integraal in, anders zouden het ook wel fors lompe nieuwsbrieven worden ben ik bang.

Als je het laatste nieuws wilt lezen met weinig bandbreedte, kan je misschien ook eens kijken naar
http://tweakers.mobi/nieuws

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Running_Cow
  • Niet online
@ Hooglander1 ; Ik heb op zee niet echt gsm ontvangst....

Zo'n opzet als:
Woensdag 17:09 - NVPI reageert verheugd op mogelijk downloadverbod
De NVPI meent dat er met de komst van de Initiatiefnota Auteursrecht 'grote winst' is behaald. Commissievoorzitter Arda Gerkens stelt echter dat eventuele invoering van een downloadverbod voorwaardelijk is en nog enkele jaren kan gaan duren.

is mij goed genoeg...

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

Verwijderd

Ik denk dat hooglander1 bedoeld dat je de mobiele site leest met je pc browser.
Ik weet niet of het nodig is maar opera is een prima browser voor mobiele sites.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Of kijk eens naar RSS to email. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Suggestie om .mobi te lezen lijkt me zinvol, lekker licht en toch compleet, andere alternatieven hebben we hier niet voor je. Ik gooi deze dan ook even naar Lieve Devvers, want de redactie verzorgt geen uittreksels uit eigen werk :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Running_Cow
  • Niet online
Thnxs Rataplan.

Ik zal even kijken naar het hoe en wat van die mail to css. Alleen als ik op zee zit dan zet ik alles in mijn huis uit. Dus zal ik ergens iets moeten zien te draaien. En aan boord kan de dialup alleen worden gebruikt om de mail op te halen.

Misschien dat de devvers nog een betere oplossing weten? 2 maanden zonder tweakers is wel lang :-P

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je bent de eerste die deze request doet, verder kun je je voorstellen dat wij het fijner vinden als mensen op onze site komen, vandaar dat je de nieuwsbrief en ook de rss meer als een teaser moet zien om verder op onze site te kijken. Enige wat ik me dus kan voorstellen is inderdaad een rss-2-email ofzo te gebruiken. Vroeger waren er wel meer van dat soort systemen, maar ik denk dat er tegenwoordig nog weinig mensen email-only toegang hebben, dus ik vraag me af of je met goed zoeken nog andere opties zult vinden. Succes ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.