Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 7 random shutdowns

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

• quesadilla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 17:57
Hallo tweakers ik heb nu windows 7 gedownload (build 7100) en op mijn laptop geinstalleerd.
Hiervoor zat er vista basic 32 bit op.
Het probleem is dus dat hij zomaar random afsluit.
Weten jullie hoe dit op telossen? :?

bedankt, joran

Verwijderd

Is dit de allerlaatste RC 1 release of een beta versie? de beta versies sluiten om de 2 uur af de RC1 is geldig tot in 2010 dus dat zal hij wel niet doen

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:37
Er staat bij dat het build 7100 is, dus de laatste nieuwe.

Ik heb eens soortgelijk probleem gehad. Probeer eens met een Linux LiveCDtje (Ubuntu oid) en kijk of het probleem zich nog voordoet.
Ik heb het eens gehad dat het aan het toetsenbord lag, zonder logische reden.. Je zal stap voor stap dingen moeten uitsluiten en niet te snel denken dat het daar niet aan zal liggen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

quesadilla schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:56:
Weten jullie hoe dit op telossen? :?
Meestal door uit te zoeken wat er over die onverwachte shutdowns op het systeem terug te vinden is, niet door gelijk een topic te openen.

Dat betekent wel dat je zelf aan de slag moet met bijvoorbeeld het nakijken van je eventlogs of andere troubleshooting methodes.
Zonder enige eigen moeite te doen een topic openen hoort daar in ieder geval niet bij.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.