Hallo,
Sinds een week start mijn beeldscherm NIET meer mee met de computer, de pc start gewoon op, maar op het beeldscherm blijft no-signal staan.
Soms als ik wat knoei met stroom eraf/ stroom erop doet hij het weer, en dan ook echt totdat ik hem uitzet, daarna begint het weer..
Het vreemde is dat dit totaal spontaan ontstond, heb al maanden niks meer veranderd.
Relevante Hardware:
Asus PQ5L-E
Nvidia 8800 GT
Philips 190WV
Be Quiet Dark Power Pro 450 Watt
Intel E7400
Wat ik heb uitgesloten:
Beeldscherm kapot (Werkt op andere pc)
Kabel niet goed (Werkt op andere pc)
Videokaart kapot (Andere videokaart heeft zelfde problemen)
Scherm registreert het opstarten niet (Ander beeldscherm zelfde probleem)
Mijn enige verklaring is dat het Moederbord niet meer, of soms doorgeeft dat het beeldscherm moet opstarten.
Het rare is dat als na een tijdje niks doen het beeldscherm op standby gaat, of zelfs helemaal uit, ik hem WEL weer met het toetsenbord op kan starten.
Zet ik de PC in standby of slaap modus dat heb ik weer dezelfde problemen.
De reden dat ik hier een topic voor open is heel simpel, ik kan er niks over vinden...
Sinds een week start mijn beeldscherm NIET meer mee met de computer, de pc start gewoon op, maar op het beeldscherm blijft no-signal staan.
Soms als ik wat knoei met stroom eraf/ stroom erop doet hij het weer, en dan ook echt totdat ik hem uitzet, daarna begint het weer..
Het vreemde is dat dit totaal spontaan ontstond, heb al maanden niks meer veranderd.
Relevante Hardware:
Asus PQ5L-E
Nvidia 8800 GT
Philips 190WV
Be Quiet Dark Power Pro 450 Watt
Intel E7400
Wat ik heb uitgesloten:
Beeldscherm kapot (Werkt op andere pc)
Kabel niet goed (Werkt op andere pc)
Videokaart kapot (Andere videokaart heeft zelfde problemen)
Scherm registreert het opstarten niet (Ander beeldscherm zelfde probleem)
Mijn enige verklaring is dat het Moederbord niet meer, of soms doorgeeft dat het beeldscherm moet opstarten.
Het rare is dat als na een tijdje niks doen het beeldscherm op standby gaat, of zelfs helemaal uit, ik hem WEL weer met het toetsenbord op kan starten.
Zet ik de PC in standby of slaap modus dat heb ik weer dezelfde problemen.
De reden dat ik hier een topic voor open is heel simpel, ik kan er niks over vinden...