Acer Beamer op Acer laptop doet niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223930

Topicstarter
Hallo,
allereerst heb ik al op internet gezocht naar een oplossing, maar er geen gevonden.

Het betreft een Acer Aspire 7520 en een Acer PD100D beamer.

De beamer werkt goed op een andere laptop, dus daar ligt het niet aan.

Op de Acer laptop werkt wel een 2de monitor op dezelfde uitgang, dus daar ligt het ook niet aan.

Ik heb in het menu van Acer Presentation verschillende opties geprobeerd en ben uitgegaan van de "VGA optie 800 x 600" (als ik het goed herinner) als meest geschikte.

Ik heb via Fn + F5 ook alledrie de beeldscherm opties al eens geprobeerd, ook niets.
De Beamer geeft een wit opstartscherm van de Beamer zelf.
Het enige wat er veranderd als ik de laptop opstart, is de resolutie van het projectievlak op de muur; deze wordt iets kleiner. Maar verder blijft het wit, zonder enige verandering.

Iemand enig idee of enige ervaring met deze setup?

Ik heb me al suf gegoogled maar zonder oplossing..

BVD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-05 11:00

mvh

State Governor

Had ik ook wel eens bij mijn laptop. Volgens mij was het als volgt op te lossen: rechtermuisknop op bureaublad, grafische opties > output to > (beamer). Het kan ook te maken hebben met de opstartvolgorde (eerst laptop en dan beamer, of juist andersom).

Ben hier alleen niet zeker van, maar weet wel zeker dat Fn+F5 bij mij nooit werkte ;)

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Werkt dat bij vista ook? Kan het nu even niet controleren namelijk. Ik heb zelf het vermoeden dat dat hetzelfde is als fn-f5.. Het vage is dan ook dat als ik er een monitor op aansluit, deze het wel goed doet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03
Moet je niet op de beamer een input kiezen?

En anders 1024*768 proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wel, als ik een andere laptop aansluit werkt het wel.. dus lijkt me niet..

Bij de Acer laptop zit het zo;
Je hebt het acer Presentation menu, daar staan 3 opties onder elkaar..
- Alleen laptopscherm
- XGA (?) zoiets
- VGA 800 x 600 o.i.d.

Als ik er een monitor op aansluit (dus niet de beamer) dan geeft de monitor wel beeld.
bij optie 2, flikkert het beeld. Bij optie 3 is het normaal..

Maar als ik dan de beamer aansluit, helemaal nix. Terwijl dat de beamer op de andere laptop hem meteen pakt.