Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Screenshot van URL en complete pagina in 1 beeld

Pagina: 1
Acties:

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is iemand bekend met een applicatie die web pagina screenshots kan maken waarbij zowel de URL als de complete web pagina vastgelegd worden?

Alle standaard applicaties zoals Screen Grabber, Jings, MWSnap, ABBYY, Screen Scraper, ScreenSpy etc die ik tot dusver geprobeerd heb bieden alleen de mogelijkheid om DANWEL een window screenshot (met URL) te maken OF een 'Complete page/frame' screenshot (gehele webpagina, maar exclusief URL).

Mijn doel is screenshots van complete web paginas te categoriseren aan de hand van de URL, dus als iemand een alternatieve oplossing kent dan hoor ik dat erg graag!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 19:50

Sebazzz

3dp

SnagIt. niet gratis, maar doet iedere browser.

[ Voor 76% gewijzigd door Sebazzz op 17-06-2009 16:37 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Maar SnagIt doet niet wat de TS vraagt...

Snagit doet ook óf de webpage zelf (scrollend) of een shot van het window... (net getest, 9.0 maar wat betreft de capture mogelijkheden geen feature verschil met de laatste 9.1 versie)

Ow, Greenshot al geprobeerd? Is een gratis tool, maar ik ben bang dat die het ook niet heeft.

Anders moet je creatief gaan zijn met photoshop beng ik bang...?

[ Voor 26% gewijzigd door Rowdy.nl op 17-06-2009 16:42 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb Greenshot bekeken en deze app biedt inderdaad alleen de standaard screenshot functies. Gezien het grote aantal screenshots dat ik moet verwerken, is Photoshop helaas niet echt een optie.

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
http://www.superscreenshot.com doet het aardig, zet alleen de url er niet bij.

Verwijderd

Vindt je niet dat www.superscreeenshot.com veel te traag werkt en bovendien inderdaad de vereiste URL er niet bij zet??
Pagina: 1