Toon posts:

Eigen tv of Telecom bedrijf beginnen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond allemaal,

Ik zoek paar dagen naar volgende, misschien kunnen jullie mij helpen.

1 Eigen TV zender starten op frequencies Hotbird satellite. Waar ken ik een frequencies aanvragen en hoe gaat het allemaal inzin werking?

2, Telecom provider beginnen? Ik wil eigen mobielle telecom provider beginnen in het buitenland, waar moet ik lijn aanvragen etc? zoals vectonemobile.nl/, asiacell.com/, Lebara, Lycamobile

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Weet je wat jij zou moeten doen?

EVEN LANGS DE KAMER VAN KOOPHANDEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53
nXXt schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:07:
Weet je wat jij zou moeten doen?

EVEN LANGS DE KAMER VAN KOOPHANDEL!
True, alleen heb ik het vermoeden dat de TS zich in het buitenland bevindt... en dan zal hij zich daar tot een soortgelijk orgaan moeten richten en is hij gebonden aan de wetten en regels die gelden in dat land. Dus al zou je informatie in NL opvragen dan nog zal er bekeken moeten worden in hoeverre onze wetten en regels overeenkomen met de wetten en regels die gelden in het land waar de TS zich bevindt.

Verder is er vrij weinig over te vinden op het internet, dat klopt... maar een telecom bedrijf of tv zender begin je ook niet in je eentje

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 22:28

painkill

Pain(k)(ill)

Voor die antwoorden moet je dus absoluut NIET hier zijn.

Hier heb je professionals voor nodig, zeker omdat het strafbaar is als je zomaar wat gaat prutsen zonder de juiste vergunningen!

In het buitenland heb ik er al helemaal geen verstand van, maar zoek professionals op, dat is het enige wat ik je kan aanraden.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verdiep je eens in de materie. Je wilt nogal wat, en de vraag hier zomaar op GoT dumpen is niet de bedoeling. Bovendien past een dergelijk onderwerp niet in TP.

Dit topic is gesloten.