Toon posts:

Laptop gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT,

Ik heb een Compaq Preario C700 notebook. Hij deed tot nu toe goed. Maar laatste ging die helemaal niet aan.
Lampje brande wel dat de accu op is. Dan deed ik de adapter erin gedaan maar toch deed die het niet.
Ik heb een andere adapter besteld en die heb ik nou erin gedaan. Hij ging even aan en dan viel die weer uit.
En nu gaat de laptop helemaal niet aan en de lampje brand ook niet dat de accu opgeladen moet worden.
Weet iemand wat de probleem kan zijn?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:00:
Weet iemand wat de probleem kan zijn?
Van alles. Kortsluiting, doorgebrande componenten, etc etc. Je beschrijving is dermate vaag dat daar niet veel over te zeggen valt. Wat gebeurt er als je de batterij eruit haalt, en dan de adapter aansluit?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

er komt dus geen stroom meer in je notebook? klinkt als dat de accu gewoon de geest heeft gegeven, of er is iets mis met stroomlevering binnen je notebook.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Haal in ieder geval eens de accu er uit. Mocht dat neit helpen, haal dan eens zoveel mogelijk spul uit de lapotp zoals het geheugen en de harde schijf en probeer zo kaal mogelijk te booten. Zie ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder met \/ \/ :+

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 17-06-2009 16:17 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:00
Haal de accu er eens uit en sluit hem dan aan, werkt er dan wel iets? Anders zit er niet veel op dan ter reparatie opsturen lijkt me... Indien je moederbord stuk is, moet je even kijken of de laptop reparatie waard is indien buiten garantie periode, aangezien dit een vrij prijzig grapje is.

Edit: verder met ^^ ;)

[ Voor 4% gewijzigd door asfaloth_arwen op 17-06-2009 16:14 ]

Specs

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oi, dat stond al in gambieter in "Laptop gaat niet aan". Dus svp aanpassen naar ^^ :( ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Accu eruit gehaald en adapter aangesloten, Geen resultaat. Ik heb ook geheugen eruit gehaald.

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:34
Ik neem aan dat je nieuwe adaptor de juiste specs heeft?
Pagina: 1