Flash Player 10 doet firefox crashen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15
Mensen, sinds vandaag heb ik een probleem met flash player 10. Ik heb deze al een tijdje geinstalleerd staan, maar sinds vandaag zorgt het ineens voor een hele berg problemen. Ik dacht eerst dat het de trage pc's op me werk waren, maar na een profiel reset en een format van mijn machine heb ik hier nog steeds last van.

Na de format firefox geinstalleerd en nergens last van (tezamen met flash9). Toen google toolbar installed en daar begonnen de problemen weer. Als ik naar een flash based website ging, firefox liep vast, en er stond een google ding rechts onderin. Dus de toolbar verwijderd, en voila het werkte weer. Dus ik was blij dat het niet aan flash 10 lag. Tot ik flash 10 installeerde en de problemen zich weer voor deden. Met flash 9 nergens last van. Dus die staat er nu op. Maar er zijn nu dingen die ik niet kan zien omdat ik daar 10 voor nodig heb. Ik heb wel gegoogled en een draadje gevonden over de beta van flash 10 die firefox deed crashen, maar dat was van ongeveer een jaar geleden.

Het gekke is, dat ik het dus al tijden draaiend had, maar dat het van de ene op de andere dag niet meer werkt. En dat zelfs met een fresh install het ook niet meer werkt. Weet iemand een oplossing?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusti
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-12-2024
Misschien heb je al een oplossing, maar ik had dit net ook voor.

De plug-in crashed niet meer door 'hardware acceleration' uit te zetten in de settings van de flash player.

(rechts klikken op je filmpje - Settings - 'hardware acceleration' uitvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

nelizmastr

Goed wies kapot

pipo, dit is een 2009 topic.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusti
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-12-2024
pipo - ik keek niet naar het jaar - 'k heb enkel de zoekfunctie gebruikt en dacht - dit post ik maar hier, anderen zullen ook wel de search gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is toch ontopic en de poster die realiseert dat toch al (zie eerste zin)? Als je de reply onzinnig vindt, dan maak je een TR (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) aan. Reageer ontopic of reageer niet ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.