Hallo,
Het gaat om een updatefunctie van gegevens in een cms. Ik heb een formulier waarin bepaalde gegevens staan. Nu wil ik die gegevens uit de database halen en dan als value van dat formulier plaatsen om zo te kunnen updaten.
Ik krijg het alleen niet goed. Het kan namelijk zo zijn dat er meer formulieren staan dan dat er gegevens zijn. Dit is mijn sql.
Bij de eerste 3 query's komt hij met de juiste gegevens. De laatste 2 query's zijn echter leeg en geeft de sql van phpmyadmin dan ook "MySQL gaf een lege resultaat set terug (0 rijen). (Query duurde 0.0000 sec)"
Bij de data die via php wordt weggeschreven neemt hij dan echter bij de lege query's de data van de laatste query die wel data bevat.
Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel en kan iemand me misschien iets verder op weg helpen??
Alvast bedankt!
Het gaat om een updatefunctie van gegevens in een cms. Ik heb een formulier waarin bepaalde gegevens staan. Nu wil ik die gegevens uit de database halen en dan als value van dat formulier plaatsen om zo te kunnen updaten.
Ik krijg het alleen niet goed. Het kan namelijk zo zijn dat er meer formulieren staan dan dat er gegevens zijn. Dit is mijn sql.
code:
1
2
3
4
5
6
| SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 0,1 SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 1,1 SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 2,1 SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 3,1 SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 4,1 SELECT attribute_id, language_id, attribute_desc FROM `products_attributen` WHERE attribute_id = '6' AND language_id = 1 LIMIT 5,1 |
Bij de eerste 3 query's komt hij met de juiste gegevens. De laatste 2 query's zijn echter leeg en geeft de sql van phpmyadmin dan ook "MySQL gaf een lege resultaat set terug (0 rijen). (Query duurde 0.0000 sec)"
Bij de data die via php wordt weggeschreven neemt hij dan echter bij de lege query's de data van de laatste query die wel data bevat.
Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel en kan iemand me misschien iets verder op weg helpen??
Alvast bedankt!