Dankuwel om aan België te denken!

Pagina: 1
Acties:

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024
nieuws: Nederland krijgt derde positie op ict-ranglijst, België twintigste

Gewoon een kudos aan de redactie om ook de cijfers voor België te vermelden :)

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

Verwijderd

Viel mij ook op. Blijkbaar is het criterium dat er ergens in een land Nederlands gepraat wordt. In Noord-Frankrijk wordt volgens mij ergens nog door een paar 1000 mensen ook een verbasterde vorm van Nederlands geproken, en buiten Europa vast ook nog wel ergens. Daar heeft de redactie dus blijkbaar een keuze gemaakt.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59
Om nou Suriname, Aruba, Bonaire, Curacao, Sint Maarten, Zuid Afrika en delen van Indonesië er bij te zetten gaat een beetje te fur.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 19:43
HenkEisDS schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:03:
Om nou Suriname, Aruba, Bonaire, Curacao, Sint Maarten, Zuid Afrika en delen van Indonesië er bij te zetten gaat een beetje te fur.
lekker droog weer? wat is er nu mis met het feit dat de cijfers voor Belgie er ook bijgenoemd worden? er zitten hier vrij veel belgen hoor

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dank, Parasietje :) Je mag ons er overigens altijd op aanspreken als we het een keer achterwege laten: het internet doet niet zo aan landsgrenzen en we doen graag iedereen die Nederlands spreekt een ict-lol :)

edit:
De cynici worden er bij deze even op gewezen dat we tweakers.be niet voor de kat z'n viool hebben geregistreerd :P

[ Voor 24% gewijzigd door Rataplan op 17-06-2009 15:37 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Gewoon Belgie samenvoegen met Nederland dan staan ze ook meteen op de derde positie >:)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:43:
Gewoon Belgie samenvoegen met Nederland dan staan ze ook meteen op de derde positie >:)
Nee, lager... het gemiddelde daalt dan fors.
Pagina: 1