Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dragon naturally speaking

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik ben hier net nieuwe dus weet niet of ik de topic hier goed heb geplaatst.

Ik heb een versie van DNS maar die is compleet engels. DNS is een spraakherkennig programma, en ik zou graag een nederlandse driver daar voor willen hebben, dat is mogenlijk maar ik weet hem niet te vinden. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Groeten Jacco.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Nederlandse driver? Ik denk dat je gewoon de nederlandse versie van DNS moet kopen.

Gewoon te krijgen op bol.com.

Overigens vrees ik dat je topic compleet verkeerd staat en ook niet voldoet aan de eisen die hier worden gesteld. Je hebt je topic in het gedeelte geplaatst voor software ontwikkeling, dit is dus niet de plaats voor applicaties in het algemeen. Verder verwachten we dat gebruikers zelf eerst onderzoek doen als ze een vraag/probleem hebben. De meeste software kun je gewoon kopen via webshops e.d., hier heb je onze hulp toch niet voor nodig? Google is altijd je vriend als je met vragen zit!!!

[ Voor 108% gewijzigd door jelmervos op 17-06-2009 14:32 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:08

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Driver problemen horen inderdaad niet echt thuis in Software Engineering & Architecture :?

SEA -> Windows Clients

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Driver probleem?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:08

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

gevalletje mod let niet op ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
offtopic:
Ja ik zag het woordje driver in de TS staan ;), maar dan nog past het beter hier dan in SEA

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Nee, dan zou het in Software Algemeen thuishoren en niet in een forum wat bedoeld is voor windows internal affairs.
Maar dan nog:

Een pakket in een bepaalde taalversie is niet 'effe' een drivertje installeren, dus enige research bij je leverancier of er een anderstalige versie te krijgen is lijkt me sowieso de juiste aanpak.

Met de huidige topicstart is het stukje vooronderzoek wel erg magertjes, vandaar dat je het beter opnieuw kan proberen in (dit keer) het juiste hoekje van het forum.
Let er dan wel op dat je volgens Het algemeen beleid alvast wat stappen neemt zodat we geen open deuren hoeven in te trappen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.