Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 10:18
Hopelijk post ik in het goede deel, zoniet, laat het dan even weten..

Ik heb mijn werkplek boven en ik wil daar graag een telefoon met een vaste hoorn (bedraad dus), maar mijn telefoonaansluiting zit beneden.

Ik werk nu met een dect telefoon, draadloos, alleen ik merk dat de batterij keer op keer leeg is. Ik zoek daarom een vaste telefoon, maar een waarvoor ik niet een 40m lange kabel hoef te trekken.

Weet iemand of een dergelijke telefoon bestaat? Of zijn er andere oplossingen te bedenken i.c.m. surfen en bellen van HetNet?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:51

DaWaN

'r you wicked ??

Misschien stomme vraag maar volgens mij is je probleem dat je batterij steeds leeg gaat.

Ik heb hier de goedkoopste Siemens DECT telefoon die er is met batterijen die al ruim een jaar in gebruik zijn en dat ding heeft makkelijk 48 uur standby tijd en ook wel 2 uur gesprekstijd.

Ik zal als ik jouw was gewoon een goede set batterijen in jouw DECT toestel doen en eventueel een extra laadstation kopen voor die plek waar de telefoon dan meestal ligt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 14:39
Ik heb goed nieuws voor je, ik kwam het laatst tegen op internet. Het gaat dan niet om een dect toestel met hoorn, maar om een soort dect client waar je elk bedraad toestel in kan pluggen, een soort draadloze telefoonaansluiting dus. Nu is het alleen ff de truck om hem weer voor je te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMazzter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 00:50
Is er niet gewoon een adapter met de juiste plug te koop waarmee je je telefoon dan permanent verbindt zodat je batterij niet leeg raakt, dat lijkt mij het gemakkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

Sherlock

No Shit

Volgens mij ben jij gewoon op zoek naar een DECT telefoon met extra handset, of zie ik dat verkeerd?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

franssie

Save the albatross

Bekend probleem. Siemens had in de gigaset 3000 serie een bureau toestel met 220V voeding (mijn ouders hebben die) maar die zijn niet meer van Siemens te koop helaas.
Ik zelf heb het thuis opgelost door een set te kopen met een telefoonloos basis station (ook siemens omdat ie het goedkoopst was). Dat is een zwart kastje dat je ergens neerzet bij de telefoonkabel en een stopcontact. Daarop meld je dan je handsets aan die op je bureau etc staan in hun eigen losse (!) oplader.

Een bureau toestel heb ik niet meer kunnen vinden, op een paar versies voor slechtzienden na (oa. kijkshop had die) maar dat vond ik niet mooi staan.

/edit maar een dect set met twee toestellen werkt net zo makkelijk voor jou denk ik, heb je er ook eentje beneden. Voordeel is dat je dan ook intern kan bellen, scheelt ook weer lopen.
Mijn telefoon aansluiting zit op een plek waar ik absoluut geen telefoon wil hebben want lelijk, vandaar vanuit de meterkast.

[ Voor 40% gewijzigd door franssie op 17-06-2009 14:20 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Op dit moment heb ik ook een dect set met 2 toestellen. Ik vind het alleen erg onhandig..ik wil het liefst gewoon een vast toestel..

Maar echt oplossingen die niet al te duur zijn zijn er niet, dus denk dat ik maar gewoon een dect set moet halen..

Nog suggesties? Heb nu philips waarvan ze nu beide stuk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170345

Gewoon een los laadstation kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik snap het niet.. er zijn toch zat mensen die hun isra (of in mijn geval experiabox) in bijv de meter kast hebben en die wel een vaste telefoon willen?

Ik wil bijvoorbeeld iets met een headset:
http://www1.conrad.nl/scr...&p_catalog_max_results=20

Of gewoon een bureau telefoon.. ik ga verder zoeken.. als iemand suggesties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

In mijn post stond toch wel een hint: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...ageName=ADME:B:EF:DE:1123

Zoek dus op Siemens Gigaset 3000 mobile

En conrad links zijn persoonlijk, je moet de link hebben die conrad aanmaakt als je 'm mailt naar een vriend.

edit:/ daar zit volgens mij een gewoon hoorn-snoer naar waar je dan zo'n headset tussen kan zetten (die heb ik hier op mijn werk ook). Geen idee wat die dan weer kosten.

Laatste alternatief is natuurlijk een draadloze hoorn van ca 15 euro (allen zijn tegenwoordig GAP compatible, zoek daar eens op) inbouwen in een vast toestel - dat projectje wil ik nog eens doen met een bakelieten toestel maar ik ben nog niet uit de draaischijf naar DTMF toon converter.

in elk geval - het kan, succes!

[ Voor 84% gewijzigd door franssie op 17-06-2009 18:17 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik heb een oplossing gevonden:

http://www.tiptel.nl/prod...id=3176&lang_id=1&seite=1

Het is voor het doorlussen van een telefoonlijn en dan via dect. 55 euro bij de mediamarkt..

[ Voor 13% gewijzigd door Scr33x0r op 18-06-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Hee handig - er zijn dus toch meer mensen met dit probleem! Ik ga er denk ik ook eentje halen als mijn ebay bieding het niet haalt.
Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 18-06-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306847

De juiste URL naar Conrad is:
http://www.conrad.nl/goto/?groep=1002014
Pagina: 1