Toon posts:

brakke comp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een amd 1200mhz met een abit kt7a raid mobo. Een ati radeon 64mb ddr vivo kaartje erin. Moet toch draaien dacht ik maar met spellen heb ik een waardeloze performance en 3dmark geeft standaard benchmark een schamele 4573 score. Nieuwe 4in1 drivers staan erop. Laatste ati drivers... Ik kan het probleem niet vinden.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

amd en abit brak?
onderbouw dat eens ff

probeer de via 4.25 versie
installeer agp op turbo mode

en stel je bios eens goed in..
zet om te beginnen fast writes aan en 4 way interleave

en weet ik veel wat je allemaal moet doen
geen zin om na te denken

als je geen zin heb om op te zoeken hoe je je computer moet instellen en dan amd/abit af gaat zeiken koop dan een intel.... als je daar wel zin in heb klik dan hieronder

http://gathering.tweakers.net/forum/find

oja, ik heb 4200 3dmarks (zie sig)

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

oja en iets als vsync uit in d3d wil ook nog wel eens werken |:(

Verwijderd

tja een Radeon en 3dmark wordt toch nix, tis echt een top kaart alleen met 3dmark heb je alleen maar brakke scores

Verwijderd

Nou, maak je maar niet druk, want op mijn duron 700 met ati radeon haal ik in 1024*768@16/16 bit ongeveer 4400 3dmarks (standaard instellingen). In 32/32 bit haal ik er 4300.

Een radeon presteert in 16 bit relatief slecht, Ati heeft deze kaart dan ook gemaakt met in het achterhoofd 32 bits kleur. Als je de score in 1024*768 haalt, is hij m.i. redelijk goed.

Als je de score in 640 * 480 haalt op 16 bit, zou ik toch eens kijken of de instellingen wel in orde zijn. Ik haal dan nl. 5504 3dmarks.