HTC Touch Pro2: überphone met obesitas

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
reviews: HTC Touch Pro2: überphone met obesitas
de gebruiker van een Pro2 is aan de andere kant van de lijn goed te verstaan, maar omgekeerd geldt dat niet altijd: wie belt met een Pro2-gebruiker, ervaart een matige geluidskwaliteit.
spreekt dit elkaar niet tegen? Eerst wordt gezegd dat de andere kant van de lijn een goede geluidskwaliteit ondervindt, en daarna dat diegene juist een matige kwaliteit krijgt.

hoe zit het nu?

Bla bla bla...

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
thx voor het melden, was inderdaad verkeerd gesteld. Ik bedoelde: de gebruiker van een Pro2 kan degene aan de andere kant van de lijn goed verstaan, maar omgekeerd geldt dat niet altijd :)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24

RammY

Dát!

Dan daarbij is het niet gezegd of dit een fout van het toestel is of dat het een fout van het netwerk is.
Ook al heb ik als indicator vol bereik, dan wil het niet zeggen dat ik een connectie kan maken.
(voorbeeld: oud & nieuw... wel bereik, niet bellen.)
Dit geld ook voor de data overdracht uiteraard! (HSDPA aangeven maar met een rete trage verbinding surfen... capaciteit dus).

Wat ik ook een vreemde vermelding vind is dat het scherm in opengeklapte stand toch kan bewegen aan 2 kanten.
Dit had de HTC Tytn2 ook en zelfs de Qtek 9100 (Voorloper HTC).
Dus zo gek is dit niet.

Ook de vermelding dat op het moment dat er een nieuwe SIM word geplaatst dat er een wizard naar voren komt.
Ook dit heeft de Tytn2 en de Touch Pro! Alleen dan niet in TouchFlo-style. Dit geld dan wel alleen voor data verbindingen.

De melding dat je mogelijk de aan/uit knop in zou drukken op dit toestel....
Ook dit heeft de Touch Pro... links boven in... niets nieuws dus.

Moest het toch ff kwijt :)

Deze advertentieplaats is te huur!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Laat je dat nu goed in een reactie kwijt kunnen ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.